Saturday, June 23, 2007

Käsitöö laager

oli ikka jube väsitav ja närvesööv.
Jäin ikka mõnele prouale nii ette, et no tule taevas appi
Ma ei oskavat ei sibulat lõigata ega söögilauda õigel ajal minna
Siis oli jälle häda, et soovisin salli teha
ja portselani maalida
Pärast tuli välja, et teised tegid mitu salli , aga mina ullike julgesin vaid väikese taskuräti teha
Teised tegid suure hulga portselanmaali mina vaid kaks taldrikut, hiljem tegin suure meelehärmiga salaja kolmanda ka
Teised viltisid ka päeval mil polnud viltimist, mina jälle ei tohtinud
ja olin valest kotist villa võtnud
Villad peideti kõik ära, et ma võtta ei saaks jumala eest
mingi kott oli koridori nurgas
Sealt habisin ja kui ma sain vaid maha istuda siis oldi kisaga mul kallal
Püüan ikka elada oma isikliku toitumis- reziimi järele
aga ei lasta- küll topiti võileibu küll hapukoort, küll rasvast seljankat
küll vinguti et oma liha kaasas jne
et ei hakka siin sööma oma liha
söö mis laual on
Palusin, et mind rahule jäetaks, oma ihu tean mis teen
aga ei
Siis öeldi et olen terava ütlemisega
Viimasel hommikul, kui tahtsin veidi oma luulet lugeda külalistele enne teele minekut, kargas üks daam iga luuletuse keskel tuppa sisse ja rääkis valjult üle minu
Kui jäin vait läks toast välja, kui alustasin uut luuletust oli ta oma kõva jutuga jälle tagasi
Kui tahtsin hiljem ise kellegagi vaikselt laua teises otsas rääkida, kukkus mind sõrmega ähvardama , et ma vait oleks
Kui ütlesin, et olen iga ütlemise suhtes tundlik ja kannan kõik ütlemised justkui seljakotiga koguaeg kaasas, siis keegi kuulis hoopis, et kannan ta peale vimma
ja pistis kisama, et ta tõesti ei ei saanud mulle järele tulla nagu lubas ja mul pole õigus tema peale selle pärast vimma kanda , et tal on kah oma asjad ja pere asjad ja kodused asjad jne
Ma ei saanud esiti muhvigi aru, mis tal hakkas
Püha taevas, kes sellest üldse probleemi tegi, unustas siis unustas
Mina olin selle unustamise ammu ära unustanud et esimese pauguga ei saanud üldse aru, millest ta üldse räägib
Minagi ammu enam ei mäletanud milles point
mul on vist see rumal viga, et lasen endale inimesi liialt lähedale
ja siis olen hädas, et nad mulle pähe elama tulevad
Pool suud tuleks kinni hoida
aga mitte pole oma kurbadest kogemustest õppinud
Hiidlased kinkisid mulle kaunid vildist pärlid ja liblika
Mõni daam oli selle peale ka vist kade, vaatas mind ikka väga pika pilguga, kui kuulis , et need kingiti

Vahva kübara sain vilditud , selle lubas Riina endale võtta ja lõppkokkuvõttes oli mul õppimist
kuhjaga. Ma tean , miks see daam , kellele ma ette kogu aeg jäin, mind ei kannata ja mina teda
Me oleme sarnased, mõlemad tahame domineerida ja teist dominanti enda kõrval ei salli
Me mõlemad ei salli, kui ei tehta nii kui me soovime
ja vahel arvame, et oleme ilmeksimatud
Vahe on vaid selles, et enamasti olen ma rõõmsa olekuga, aga tema tihti tigeda ilmega
mõlemad oleme rahulolematud ja tahame kamandada
Püüdsin päev otsa olla nii, et ma talle jalgu ei jää, aga ei õnnestunud
Kui kukkus valjult seletama mida tohib ja mida mittte, siis olin ikka temaga nõus ja kordasin, et ja , ja saan aru, kuulsin võtsin teadmiseks
Aga kui ta pistis õhtul kell 7 mu peale ikka päris kõva häälega röökima, siis virutasin kargu vastu maad ja ütlesin, et mulle aitab sest jamast ja lahkusin bravuurikalt toast
Kui hiljem seltskonda tagasi ilmusin, oli see proua hoopis viisakas ja viimasel päeval , kui külalised lahkusi vabandas kõigi omade ees , et vabandab kui kellelegi haiget tegi
Lõppkokkuvõttes oli muljeid ja sündmusi täis nädalavahetus.
Hiidlased kutsusid külla ja lubasid mind tutvustada Ave Alavainuga
Lahkumisel kõik kallistasid ja tunne jäi lõppudelõpuks mõnus kuigi mõni asi ikka kriibib vist tükk aega
AGA VÕTAN SEDA KÕIKE KUI ÕPPETUNDI, SUU TULEB KINNI ROHKEM HOIDA, KÕIK EI TOHI LAMBIST USALDADA JA MINA EI KAVATSE ÜKSI KOJU SURMA OOTAMA JÄÄDA
Ikka lähen ja teen , küsin selle daami käest nelja silma all , mis teda minu juures häirib, ehk saame oma suhteid parandada?!
Kavatsen sügisest jälle minna vanaemade ringi ja töötute ringi , ma ei kavatse oodata kuna mind palutakse, siis jäängi ootama
Seal vanaemade hulgas on niiiiiiiiii vahvaid inimesi , nii et ma ei lase tõrval meepoti kallale

No comments: