Wednesday, June 27, 2007

ära hõiska enne õhtut

Eestlased on oma muretsemisega nii jumala hullud, et isegi lapsed nad enestele muretsevad.
Roll oli täna esimest päeva tööl ja mina hästi rõõmus, et saigi nüüd tööle
Kodused kõik ütlevad , et taa pole veel saaaanud sinna tööle, mis sa oometi hõiskad ilma aasjata!!!
Pagan küll !!! Miks ma peaks olema koguaeg sellises kartmise meeleolus nagu seisaks mu selja taga suur must tont ja mina peaks siis ta ees maas kükitama ja värisema,
pea õlgade vahel ja ikka vaatama üle õla, et äääkki juhtub see ja ääkki juhtub too.
Transamees ise oli täitsa vahva näoga, kui koju tuli ja väsinudki polnud oluliselt.
Kui küsisin, kas oldi temaga rahul, kas tuli tööga toime, ütles et kust tema teab.
Igatahes minu kõhutunne ütleb , et kenasti läheb.
Pean nüüd minema pikali, hommikul tuleb töömehed tööle saata, Rasmus ehk ka läheb homme maasikasse

1 comment:

Renna-Maria said...

See on sul hästi öeldud, et eestlased on oma muretsemisega nii hullud, et isegi lapsed nad endale muretsevad. Möni ema vaevabki oma lapse alatise muretsemisega päris ära. Laps hakkab ennast syydi tundma, et paneb ema muretsema. Ja see lapse syytunne ja ema mure on mölemad täiesti ebavajalikud ja elu loomulikku käiku segavad.
Tuli pähe:kui sul seal nii vahva aiaga maja on, vöiksid suveks vötta enda juurde vene lapsi keelepraktikale tasu eest. Ma olen kuulnud, et nii tehakse.
Tervisi Renna