Friday, August 8, 2008

oleksin nagu siili kera koera käes, kes järeleandmatult mu kallal vingub, kord taltudes kord jälle ägedalt haukudes

Koer haukus mind ülesse
Ja mida ta siis haukus
Vaene siilikera oli ta hambusse jäänud, päästsin ta ära ja veeretasin aia taha ohutusse kaugusse
Tegin veidi tööd, lugesin kuidas mind ikka ja jälle häbiposti riputatakse, sõin kolm pisikest muna ja püüan nüüd pugeda kallima kaissu tagasi
Lugesin mis mu tütreraasul ning sõpradel ja nende sõpradel öelda on ja leidsin, et maailm polegi nii kehv paik, kui sellised vahvad inimesed olemas on: nagu voldemar- august, sekeldaja, ninataga, trulla, valgeseelik, kukupai, olev ja paljud teised
Hommik on õhtust targem ja iga jama on ka hea õppetund
Ma ei tea, miks mu tavaliselt nii kaine meel mind maha jättis ja mis mind nii kuumaks küttis, et end herilase pesa meelevalda andsin
Sumisevad juba mitu päeva ja ei taha kuidagi rahuneda
Ikka ja jälle keegi võtab üles midagi halvustavat mu kohta ütelda
Inimestel poleks nagu muud teha kui kedagi oma hammaste vahel järada
Aga hommikul algab uus päev ja karavan sammub vaikselt edasi…

No comments: