Monday, August 25, 2008

poolt või vastu?

Mõni on nii vastaline
Nad on kõige põneva vastalised
Teistmoodi koolide vastalised
Kiropraktika vastalised
Abordi vastalised
Homoöpaatia vastalised
Jeesuse vastalised
loomakaitse vastalised
imeravitsejate vastalised …
Mul on vahel tunne ,
et kui keegi midagi teistmoodi teeb
ja midagi põnevat välja tuleb,
on nad ikka vastalised ,
et lihtsalt olla vastalised
Ma pole ainult millegi poolt või ainult millegi vastu
maailm on põnev aga elu lühike,
et võidelda koguaeg millegi vastu
ma pole abortide poolt
ega ka väga vastu
ma pole teistmoodi koolide poolt
ega ka väga vastu
ma pole Jeesuse poolt
ega ka väga vastu
ma pole loomakaitsjate poolt
ega ka väga vastu
mulle meeldivad loomad
aga ma ei lähe tänavale alasti
karjuma karusnahkade vastu
mulle meeldib käia kirikus laulmas
mediteerida, olla aus enda vastu
aga ma ei lähe tänavale kisama
et võtke Jeesus oma südamesse vastu
olen põhimõtteliselt abordi vastu
aga ei röögi kuskil, et olen selle vastu
mulle meeldib olla rohkem poolt kui vastu
ja võidelda väsitav on koguaeg millegi vastu…

No comments: