Tuesday, August 26, 2008

See on ikka paras jama küll

Ma oskan ikka koguaeg leida endale elukohti, kus minu huvid ja ambitsioonid populaarsed ja tunnustatud pole
Elasin 17 aastat vallas, kus laste huviharidust ei toetatud, mu musikaalsed lapsed ei saanud keegi eriti muusikakoolis käia, sest nelja lapse muusikakooli maks 4x700 käis mul üle jõu
Nüüd elan vallas, kus leitakse, et mulle pole eluliselt vajalik käia trennis
Et see on mu eralõbu ja kui ma nii väga tahan, siis peaksin ise selle eest maksma
Kõige ebaõiglasem on see, et minu kõikide trennikaaslaste vallad maksvad sõidutoetust ja mina olen ainuke, kes peaks ise plekkima kõik kulutused umbes 700 krooni kuus
Kui suvepuhkuse ajal trenne ei toimunud, olen võtnud kaalus juurde 30 kilo
Olen jälle nurka surutud
Kui maksan ise trenni eest, jäävad mul osad maksud maksmata, jääksin elektri ja telefonita, kui ei käi trennis jään nii viletsaks, et ei tulegi varsti toast välja.
Ja vallal on sellest kama kaks, nad lubasid mulle alles siis hooldaja toetust maksta, kui enam ei liigu, ratastooli jään ja selleks ajaks on kindlasti juba volikogu otsused teised, et toetust saavad vaid need kes voodist välja ei tule
Seda nad nagu sooviskidki, kui ei toeta mu trenne
Aga ma ei taha jääda päris ratastooli veel, ma tahan liikuda, tahan koos teistega trennis käia võtta mis võtta annab veel elult
Kuhu ma pean minema ja mida pean tegema, et mu soovid täituksid?!

2 comments:

Renna-Maria said...

Kallis Marju. Sa kirjutasid mu venna Roberti luuletuste alla nii ilusa kommentaari. Ei tea, millal saan talle seda naidata, kohtume ju harva,kuigi ta tootab Soomes kus mina elan on ta teed ikka kulgenud kaugemal minu kodust.
Minuga juhtus taas kummaline lugu. Kuigi ma ise ei tahtnud enam modellitseda juhtus nii et mind valiti 17 kandidaadi hulgast kunstikooli modelliks. Ma ise lootsin et ei valita, vana ja paks ju. Teen nyyd jalle vahelduseks modellitood kui vanurite hooldus hakkas tyytama. Viimati poseerisin 2003 kevadel Tartus.

Renna-Maria said...

Tormi on vahva tegelane.
Lugesin su setode juttu kirikirist.
Rika öppis äsja 2 rattalisega söitma ja nyyd veab ta mind igal öhtul välja söitma.
Ilusat sygist.
Renna