Monday, August 25, 2008

trenni eelsed mured

Täna on see päev kui jälle ratastooli tantsu trenn algab
Olen juba hommikul ärevil, millega sõita , mida selga panna
Juba eile õhtul võtsin viimase raha pangast välja, et oleksin varakult varustatud
Bussiajadki välja peilitud
Nüüd tuleb teha magamistoas moe demonstratsioon
Valge suvekleit on tänase ilmaga ebasobiv ja ei teagi mis siis selga panna
Olen terve suvi ühe kleidiga ringi leekinud ja tean kaalu järgi, et lisa ihu on ikka hulga juurde tulnud
Mingid mõtted on mida selga tirida , aga kas need mahuvad ei tea, kui need ei mahu ,siis on küsimus mida ometi panna selga
Tuju tükib alla nulli kui selga midagi panna ei ole
Minu peegelpilt ka mind ei armasta: mingi võõras paks vanamutt vahib sealt vastu
Aga koju surma ootama ei tahaks jääda
Siis tuleb see raske asi ette võtta, et sellele võõrale paksule vanamutile midagi normaalselt selga otsida, et ta ennast ise hästi tunneks ja teised ära ei ehmuks
Mina ise olen ju noor ja sale;)

No comments: