Saturday, October 4, 2008

Ma olen jälle lasteaia muusik

Ei mitte otseselt
Sest kohaliku lastaia juhid ei meeldi mulle ja mina neile
Nemad on nii uhked, et ei kutsu mind sinna tööle ja mina nii uhke, et ma ei paku ennast
Aga…
Nad pakkusid muusiku asendust mu tütrele, kes ei oma mingit muusikalist haridust, välja arvatud paar klassi muusikakooli kauges hämaras lapsepõlves
Nii me siis õhtuti tütre ja ta sõimeealise pojaga marsime, jookseme, tantsime, hüppame, laulame, koputame, teeme plaane järgmise päeva tundideks, kuulame muusikat ja paneme kirja tundide ülesehitust jne
Elul on jälle jumet!!!
Täna kargasime nii, et higipull otsa ees
Alguses olin veidi solvunud, et kutsuti mu oskamatu tütar, aga mitte mind
Aga mu laps on tark ja andekas ning tubli, õpib ruttu ja mina ei pea enda rasket ihu välja vedama, üle valu pingutama, ei pea muretsema mis selge panna ja kas mul kõik hästi välja tuleb ning kas minuga rahul ollakse
Tunnid valmistame ette koos ja läbiviijaks on mu kaunis noor tütar, kellel on isegi sama hääletämber kui minul
Kunagi, kui aitas tema mul tunde ette valmistada ja plaati laulda , ei saanud lapsed arugi, et plaadi peal ei laula mina
Nüüd on osad vahetunud, nüüd aitan mina teda kodus ja esineb tema
Ma olen jälle lasteaias muusik, vaid variisikuna ja see on veel kõige vahvam
Minu eluunistus on täitunud, et teen vaid muusikat ja ei pea enam päevast päeva laste tagumikke ja ninasid pühkima, hommikust õhtuni rügama, üle valu ja raskuste
Sest aastaid on mu iga samm valus olnud ja tegin kõike seda tihti valu trotsides hambad risti ise naeratades ja lõõritades
Kui kord mu tütar lastaeda helistas ja ma vastasin nagu alati rõõmsalt ja viisakalt, küsis ta kas mul on väga hea tuju, ütlesin ei aga selline ma olengi lastaias, rõõmus tegus ja vahva, kuigi iga liigutus tekitab meeletut pingutust naeratamisest rääkimata
Nüüd ma ei pea enam kellelgi head nägu tegema
Ja see kõik on ainult rõõm
MA OLEN JÄLLE LASTEAIA MUUSIK!!!

No comments: