Tuesday, September 15, 2009

ma ei saa magada

ma ei saa magada
üleval ega all
öösel ega päeval
oma voodis
ega poja voodis
ülemisel korrusel on ikka täitsa olemas selline voodi küll, kuhu mu keha kenasti ära mahub ja küljealune tasapind enamvähem nii on, et see mu lamamist-magamist ei segax
aga seal on nii palju kära ja seal on nii umbne
kui kõik 4 inimest, kes seal korrusel tudumas käivad,ühel hetkel ühte minukese asemesse poevad, hingavad nad kõik mulle mõeldud õhu ära
kui ma olen kell 9-10 ajal õhtul ära unemaale läinud, ärkan ma selle peale üles, et keegi klopib mind mänguasjadega , istub mul seljas või keegi tapab kedagi või vägistab või tulistab häälekalt(teleris) ja justkui gestaapo piinamislampide valgus on suunatud mu silmnäole
kui ma kobisema hakkan, et jätke järele, kuulake klappidega ja tehke oma tegevusi teistes ruumides, mitte selles kus ma magada tahan
öeldakse mulle midagi sarnast, millest ma nii aru saan , et maga kusagil mujal
ma siis ühel öösel kell 2 koperdasin alumisele korrusela oma pojakese voodisse, kes nädala sees elab seal linnas, kus ta praegused õpingud toimuvad
mu lootused-ootused paremale asemele ja unele jäidki lootusteks
see ase mis pojale mõeldud on, on õuduste küngas
ta koosneb neljast kokku ja lahti võetavast padjast ja kui sa sellel lamada proovid, vajub su keha mingi osa nende patjade vahe kohtadesse ja see on väegade vastik
peale selle on ta kitsas, kui ma tahan võtta seda poosi, mida ma armastan võtta magades, et et üks jalg kõhu alla kõveras nagu tahaks kuhugi hüpata ja teine välja sirutatud, siis see jalg mis tahaks kõver olla, kukub lihtsalt voodist välja
ma võiksin ju selle voodi võtta päris lahti, aga siis oleks mu keha all 8 patja, mille vahe kohtadesse mu keha kukuks
mõtlesin eile õhtul, et olen kaval, teen aegsasti aseme ära ja panen endale miskit polstrit külje alla jne
see polster mis ma endale leidsin, oli õhuke ja ei aidanud eriti seda "kividel" magamist leevendada
õudsest magamatusest väsinuna oleks veidi magadagi saanud, kui oleks magama jäämisega üksi saanud tegeleda
aga minuga ühe toas oli väike inimene, kes ei saanud kuidagi uinuda ja siis ta loopis mind kõige võimaliku ja võimatuga
ühel hetkel maandus mu pea piirkonnas mingi raske kolakas, teisel hetkel jälle raske padi ning kolmandal hetkel põtkisid ta jalad mu kõhtu ja selga
neljandal hetkel röökis ta mu kõrva ääres kõrvulukustava tämbriga
mingil ajal päästis mu tütar mind sellest inimese hakatisest ja siis ma püüdsin keskenduda magamisele, kui tos vaiksemaks jäi

see ase, mis mu külje all kobrutas, ikka piinas mind ja ma ei viitsinud keset ööd minna üle õue aida pööningule ronima-vaatama ehk on seal mingit madratsit, mida saaks oma külje alla võtta
mingil hetkel ma isegi uinusin mingiks ajaks, aga siis hakkas karjuma mu telefon , et aja poeg üles
kuna õhtul sai kõik võileiva materjal ära söödud, pidin end üles ajama, et lapsele pannkooki teha
mõtlesin, et peale seda ehk saan magada
aga kell on juba nii palju, et hakkavad teised ärkama, tahavad kohvi jne ja ma ei saagi magama tagasi minna
mul on hea plaan , täna lasen endale aida pööningult mingi hea paksu madratsi tuua , ehk siis saan täna öösel ka lõpuks magada
kuigi sealsed madratsid on ka vist jube konarlikud, aga ehk leiab mu ihu sealse pinna peal mõne siledama koha
tavaliselt ei maga ma sellepärast, et mind segavad vahel mu kurjad mõtted, muretsen millegi või kellegi pärast, aga kui ikka aset ja vaikust ei ole, siis olgu mõtted nii head kui tahes lähevad suhted unega päris sassi
loodan et tuleval öösel klaarin oma suhted unematiga ära
ja ta võtab mind kenasti oma kaissu;)

No comments: