Tuesday, September 1, 2009

Kuidas teil läks tänane esimene koolipäev?!

Mina ütleks, et minul läks talutavalt, aga ka veidi ärevalt
Ikkagi põhikooli viimane klass ja kutseka esimene kursus ning ülikooli magistratuuri aasta
Magistri kraadi taotleja pärast ma nii ei muretsegi, pole kunagi pidanud, ta on mul ju nii tubli
Olin põhikoolis jube uhke, et minu laps oli ainuke, kes oli ülikonnas ja see oli kena ja soliidne
Ja ta sugugi ei põdenud , et on teistmoodi kui teised, vastupidi , ta nautis seda
Muusikakooli ma see aasta sisse ei saanud, aga ma harjutan aastakese veel lastemuusikakoolis ja siis lähen teen kõigile tuule alla;)P
Remont päris valmis ei saanud, veidi on veel viimistlemistöid, aga pühapäeval kolisime toa sisustuse tagasi ja seadsime ka mööblit veidi teisiti kui enne oli
Nüüd on tuba kuidagi avaram
Kardinapuid pole veel saanud uusi , aga me panime uued kardinad lihtsalt nööriga ette
Pühapäeval siis tegime ka koosistumise enne kooliaastat, enne kui kõik laiali lendavad
Ja mõnus oli istuda toas, kus on lagi valge ja seinad puhtad
Tapeet on küll kahest sordist kokku klapitatud aga ikkagi uus ja puhas
Täna vaatasin poes laearmatuure niiet kael kange, vanad oskasime remondikäigus ära lõhkuda ja nüüd on laes vaid pirnid , aga need säästupirnid on üsna kenad, võrreldes vanade tavaliste pirnidega
Need lambid, mis meeldisid , olid meeletute hindadega ja need millele oleks hammas peale hakanud, olid fantaasia- vaesed ja viletsad .
Kui mu lapsed väikesed olid , tegin ma oma uude koju enamus lambivarjud ise, müüdi selliseid lampe , mis maksid vaid10-20 rubla ja neil olid riidest lambivarjud
Kakkusin need vabrikus tehtud lambivarjud karkassilt maha ja tegin igasse tuppa selle toa kardina riidest uue ja uhke varju
Neid oli hea ka hooldada viskasin koos kardinatega pesumasinasse ja tõmbasin poolniiskelt karkassile tagasi
Nüüd peab vist midagi sarnast välja nuputama
Õhtu jõuab õuele juba nii ruttu
Öö oleks juba nagu astunud tuppa ka, sest väljas on sügav pimedus, eks see ole sügise omapära
Kupatan ainsa kodus elava koolipoisi teki alla ja vaatan, mis saab hommikuks talle põske pistmiseks, sest meie hommik algab juba varahommikul enne kella viit
Kaugele kooli sõitmise võlud ja valud
Hooletud ajad möödas ja kohustused nõuavad oma;)
Ilusat kooliaastat kõigile!!

No comments: