Saturday, December 12, 2009

Ei saa ju enam vastik olla, kui sa oled tegelikult hea ja tore?!;)

Ei saa ju enam vastik olla, kui sa oled tegelikult hea ja tore?!;)
Tuleb välja, et ükski koolitus ei jookse mööda selga niisama maha
Asjad saavad lahenduse kui räägid lugusid
Nii umbes ütles jutuvestmiskoolitusel me koolitaja
Täna avastasin, et tal on tuline õigus
Kui vastane väga rumal pole, siis võtab õppust või on lihtsalt vakka
Ja veel avastasin hiljuti ühe laheda nipi
Leidub inimesi kes tükivad teravusi ütlema, oma võimu näitama ja üldse ebameeldivalt käituma
Kuna olen sellina lonkur, nagu olen, olen neid tülinorijaid „taltsutanud“
Teinud neile siiraid komplimente, palunud nende abi, tänanud neid ja kiitnud
Aga südamest ja siiralt
Inimene ei saa enam olla enam kuri, kui ta tegelikult hea on;)
Täna pidin viibima seltskonnas, kus olen ehk kellelegi valusalt saba peale ja ta püüab minu üle võimu siis saada või vähemalt näidata
Sinna seltskonda tulid täna enamasti mu head sõbrad, kes kiitsid seltskonda ja et kui toredad inimesed seal on ja kui tore, et nende hulgas ka mina olen
Võimuhabijal jäi üle vaid kaasa mängida ja ka tore olla
Püüdis ikka vahepeal võimu näidata, aga siis kui sain rääkida tähendamissõnu , jäi tal üle vaid vaadata ja mõtelda, mis nüüd toimus või toimuma hakkab
Oli kõigile õppetunniks nii mulle kui teistele
Ühesõnaga ma ei taha ära kiita aga tänane päev mida ma ette veidi kartsin läks kenasti korda

No comments: