Tuesday, December 22, 2009

Kõht täis

jalad tantsimisest ja käimisest rakkus
ihu ja juuksed puhtad
-pidu peetud
uuesti oma armsa lapaka taga tööd rügamas
andsin endale lubaduse täna öösel, millest kinnipidamine pole siiani õnnestunud
peab hakkama raudset iseloomu kasvatama;)
tundsin ennast asutuse peol seekord pärsi hästi
ainult peeglisse vaatamist vältisin
polnud mul küll eriti viga aga…
ees on pikk koju sõit
üks ametiasi
ja siis võivad jõulud tulla..
mina üritan minna seks ajaks sanatooriumi;)
kaunist advendi aega kõigile

5 comments:

Jüri, 43a said...

Kas võib küsida, mis töö see ajalehe juures on, mida peab öösiti tegema, mis nõuab nii palju aega ja energiat ning rügamist ja mille eest palka ei maksta?

Emmeliina said...

kui tore, et sul vaatamata igapäevamure-leiva kõrval jääb lõpuks aega enda jaoks.

kena jõuluaja puhkust

joanamari said...

kes see ütles, et palka ei maksta
mul lihtsalt 6 last ja kõik õpivad
ja poole koha palk ongi ju väike
ja see pole üldse oluline millal ma oma ööpäeva 4 tundi teen
põhiline on, et ma teen ja selle eest palka saan ja mul see töö üleüldse on
millisesse vahetusse mind pannakse seal olen ja hoolega ja rõõmuga
häid jõulue kõigile

sille said...

Kaunist jõuluaega teie perele! :)

joanamari said...

tänan heade soovide eest