Thursday, December 24, 2009

Jõulupidu

oli kuidagi mõnusam kui eelmisel aastal ja muusika polnud ka koguaeg nii vali,
sai sõna juttugi rääkida.
Venekeelse versiooni rahvas on hästi sõbralik ja tore, võtsid mind kohe kampa ja tantsisid minu lombakaga, mida igaüks ei julenud
Ja see on hästi kena, et kaugelt tulnutele see hotell ja hommikusöök jne, kohe inimese tunne tuli, tuppa sisenedes ütles telekas personaalselt mulle tere ja pakkus äratust ja muid teenuseid
Online sõbralikud ajakirjanikud küsisid, kuidas mul läheb, et mul nii raske töö, et nende vaim jääks küll haigeks, kui kõike seda jama, mis kommentaariumites siin kirjutatakse ja mida ma redigeerima pean
Ühesõnaga tore oli ja nüüd on nagu tõesti kergem edasi töötada, kahju et järgmine kokku saamine alles aasta pärast on
Sanatoorium jääb ära ja mul on nüüd kodus sanatoorium
Kodus on laste võim
Teevad süüa ja vaatavad filme, tegid üksteisele kinke ja olid rõõmsad
Tütreke, kes on selline loomeinimene ja kellel kokkamine alati ei õnnestu, tegi õhtuks ahjupraadi, mis oli kohe söögi moodi
Pann ka limpsiti puhtaks
Nii äge, 7le inimesele küpsetati 2 beebiforelli, aga nälga ei jäänud keegi

Sain oma jõuluaegse töö vahetusega ühele poole, ülemuselt puhkuse luba käes ja siis jõulusuppi keetma
Juurikad olid endal justkui võluväel koore maha visanud ja tükkideks saanud, viskasin nad potti ja igasugu maitset ka juurde ja selline jõulusöök, et las aga olla…
Ei mingit vorstide või praega liialdamist, punapeedisupp on üle prahi, eriti kui suured tükid küüslauku ja punast pipart sees hulbivad
Liha polegi tarvis
Jõuluvorstid ikka on mu külmkappi külla tulnud, aga nemad vist peavad oma aega ootama, sest peale nii maitsvat suppi, ei taha enam miskit vorsti
Kõike, kõige paremat kõigile!!!!!!!!

4 comments:

helle said...

Marju!
Kauneid ja sooje pühi pere seltsis!
Sa oled rikas naine, sest igaüks on rikas, kellel on suur pere.
H

Mariihen said...

Kauneid jõulupühi! Ilusat saabuvat aastat!

Mare

Emmeliina said...

kui lapsed ikka koju käima tulevad, siis on kõik korras.

kauneid jõule kogu teie ühte hoidvale perele!

joanamari said...

tänud heade soovide eest mu sõbrad
olgu teilgi ilusad pühad!!!!