Wednesday, February 3, 2010

Leidsin netist täna Epp-Maria kodulehekülje


Imetlesin ja uudistasin, lugesin ja rõõmustasin, et selline kaunis ja põnev inimene Eestis on ja elab ja tegutseb
Ahmisin ta pilte vaadata ja uurisin ta kohviku saamislugu ja jälle pilte
Tartu linnas oli üks ilus vana maja ripakil tükk aega enne kui sinna kallis hotell tehti, ütlesin oma kunstiõpetajale et mul nii kahju, et mul pole nii palju raha et seda ära osta ja korda teha
Ta küsis, et mida ma seal siis teeksin, kui keegi mulle sellise maja ostaks
Ütlesin, et teeksin sellise kohviku, kus on võimalik musitseerida, näitusi korralda, töötubasid teha, toitu valmistada , lihtsalt kokku saada
Nüüd on mu soovunelma paljud kunsti ja teatriinimesed täide viinud
Mõtlesin, et selline koht võiks olla, juba siis,kui olin teismeline ja sealses majas oli raamatukogu ja juhataja seal kammerõhtuid korraldas luule lugemisega
Ja kui see maja tühi ja räämas oli mõtsin, et oleks mul ometi raha, mis ma seal kõik teeks
Juu sis mu mõtted nii laokil seal Taara linna õhus ripakil, et tublid ja edukad mu mõtted üles korjasid ja teoks on teinud;)
Minul jääb vaid üle neid netist vaadata ja nendega koos rõõmustada
Sest Haapsallu ma ju ei sõida ja Tartus näitlejate kohvik on ka nii harva lahti, siis kui mina Tartusse satun, on kohvik kinni
Maailm on imeline

No comments: