Friday, July 4, 2014

Üks ilus naine möllab päälinnas ;)



Hull naine, vedasin end ikka laulupeole.
Eilne öö läks kenasti ööbimiskohas,   välja arvatud see, et unes nägin natuke õõvastavaid asju.
Eks selles ole ka süüdi postimehe uudised,  üks farmi tööline uppus ükspäev virtsa sisse ja selle artikliga oli palju janti, inimeste lolle kommentaare jne.
Mina siis ka nägin unes, et läksin vetsu ja põrand läks jalge all katki ja olingi elusa pasa sees, vajusin ja vajusin. Ei saand käsi ka enam virtsa seest välja, hõikasin appi, aga häält ei olnud. Ärkasin selle peal, et Indrek Taalma tuli alla mingist trepist ja hakkas mulle kätt ulatama. Ärkasin ja ei teadnudki, kas pääsesin :)
Naised naersid, et olin hõikand läbi une ikka aa ja aa.
Koori naised olid kenasti kokku hoidvad ja sõbralikud ja tegid olemise vahvaks ja  talutavaks esimesel ööl ja päeval. Loodame, et edaspidi ka nii hästi veab.
Selja  taga on tõeliselt raske proove täis päev, pikki seismisi, laulude kordamisi, üles ja alla ronimisi jne
Kahe proovi vahel istusin seal lauluväljakul pingl, päike paistis lagipähe.
Panin  kübara silmini pähe, ise  maani valges proderiipitsist kleidis, käes valged pärlitega pitskindad, peal Räpina triibuseeliku riidest vest, millel "Moe mutteri" must tikitud pross, peas must  laia servaga õlgkübar. Jalas valged põlvikud ja mustad sandaletid. Istun seal ja kõlgutan jalgu ja...
Siis tuleb minust mööda kooride üks üldjuhte,  jääb seisma ja vaatab  mulle otsa.
Vaatab mulle otsa ja ütleb, et küll sa oled ilus. Kokutasin,  et tänan.
Oi sa jutt- mina, hambutu eideke, lombakas ja ülekaaluline …. ja ilus.
Kui ta ka nalja tegi, oli see kena nali, kergitas mu  eneseusku ja andis terveks päevaks hea tuju.
Õhtuses proovis laulis see „ilus“ naine sirge seljaga ja kogu südamest.
Vedasin oma väsinud kondid ja villis tallad ööbimiskohta,  parkisin kere õhtusööki täis ja imestan, et ei hakkagi ümber kukkuma. Valeta ullikesel suu ja silmad täis ja  vaata, kui palju jõudu see annab ;)
Ilusat pidu kõigile ja kaunist nädalavahetust!!
Kaks päeva veel vastu pidada, hoidke mulle pöialt!!!

3 comments:

Sirje Kiin said...

Ilus ja vapper naine! Kaunist pidu!

sille said...

Saite ikka peole! Mul on teie pärast väga hea meel! :)
Pea vastu veel viimased tunnid! :)

joanamari said...

Tänan toetuse eest , armsad sõbrad!!!
Täna olen voodi sõber tallad ümmargused ja varvaste asemel sardellid :)
Aga kõik läheb mööda, kahjuks ka head asjad ;)