Wednesday, July 23, 2014

Viies blogimispäev


Ärkasin kolmveerand kaheksa ja hakkasin siputama
Kohv üles, puder sooja, triks selga. Mehel lahtist raha mu basseini jaoks ei olnud, hakkasin magavaid lapsi tülitama. Tütar lubas mulle selle raha. Pistsin pudru põske ja tormasin bussijaama.
Üks kohalik mees veab rahvast kord nädalas Värska ujuma oma mikrobussiga. Bassein oli peaaegu inimtühi ja hea oli teha oma võimlemist uhkes üksinduses. Tulin tagasi ja leidsin et kodu on täis asjalikke piruka küpsetajaid, mõni pirukas oli laual ka juba valmis ja mõnusalt krõbe, lubasin endale tassi kohvi ja ühe piruka ning jätsin lapsed alla talitama ja olen jälle voodisõber.Ühel hetkel kuulsin, et koer väga vingub aja ühe trompeti asemel mängib kaks. Läksin alla seda asja uurima ja selguski , et keskmised lapsed käis ringi pasunad käes ja tekitasid sellega ka helisid. Lapselapsed oli avastanud enda jaoks sünteka ja lärmasid sellega. Sain jälle mõnusaid värskeid pirukaid maitsta. Olen kuidagi uimane peale basseini. Üks proua helistas, et kas naisteühingu laager toimub, ma isegi ei tea, kas toimub. Olen kuidagi nörritatud, et pakun mõnusat võimalust enda juures olla ja tagasiside on kuidagi väga loid. Ma ei küsi raha öömaja eest, süüagi olen nõus tasuta andma- makarone ja kaerahelbeid. Ostsin peotelgi, et meil oleks mõnus kuskil istuda, et ei pea iga asja pärast majja ronima…
Vaatasin veidi telekat ja tukkusin. Maja kihab häältes ja kilkeist. Nii tore on , kui lapsed kodus on ja vastutus lastelaste eest on natuke kaugemale minust nihkunud. Ajan kargu alla ja vaatan, mis majas toimub, kuidagi vaikseks on jäänud ;)Selge, miks nii vaikne.
Lapsed on läinud koeraga jalutama ja poodi ning jätnud lapselapsed arvutile hoida. Tegin endale tassi puljongit ja lubasin endale paar pirukat. Tõeline pirukapidu täna
Loputasin tassi, katsin piruka käterätiga, et mitte lubada oma toitu kärbestele jalutamiseks ja olen jälle voodisõber.Lapsed tegid sauna ja tegid õue tule, et grillida liha.
Pesid saunas puhtaks ennast ja lapselapsed. Istuvad nüüd kõik õues ja jutlevad ja naeravad, mina kärsatasin ka veidi aega liha ja olin nende seltsis õuel, ühel hetkel väsisin ära ja tulin ära. Pesin paagidušši all jalad ja olen nüüd voodisõber.

No comments: