Thursday, January 1, 2009

aasta esimese õhtu mõtted

Paljud mu sõbrad on kas kaugel või juba Jumala juures
Ainus võimalus nendega suhtlemiseks on kirjutada netis või neile mõeldes süüdata küünal

„Ma hoian sulle ikka pöialt, sest Sa oled nii heatahtlik ja helge inimene, et Sul lõpuks peab ikka kõik hästi minema.“
Sellised sõnad leidsin ühel päeval oma postkastist
Loodan, et see sõber, kelle kirjaread need on, ei pahanda et need siia üles panen
See on selline pai, mida tegid need sõnad mulle ja mu enesearmastusele, et tahaks kohe seda jagada
Seda soojust ja armastus, mida sisaldavad need lihtsad sõnad, mida on meil niiiiiiiiiiiiii vaja igal argipäeval
See sõber on ise nii helge ja heatahtlik ja ütleb häid sõnu ka siis, kui pole pühad , kui ongi hall argipäev
Iga kord kui see kallis sõber mulle meenub, tuleb meelde aeg, kui ootasin haiglast oma haigusloo väljavõtteid ja pidin olema veel mingi aja selle pärast linnas, elasin ma tema pool, tema mugavas armsas pisikeses hubases korteris
Ta ootas viimaseid päevi oma pesamuna ja ei jaksanud kaua õhtuti üleval olla
Olin kuskilt hiljem tulemas ja ta ütles et tulgu ma julgelt tuppa sisse, et jätab ukse lukust lahti
Ja kui ma avasin ukse ja vastu hoovas mõnus õhkkond, lõhnaküünla meeldiv lõhn, akna all valmis tehtud ase, puhtusest lõhnavate linadega, ärakeeratud tekiservaga nagu üteldes supsa sisse , me ootasime sind, tundsin ma midagi sellist mida võiks tunda pisuke laps, kes on jõudnud kaugelt koju oma kalli emme juurde
Selliste sõprade olemasolu, teeb päeva paremaks, elu ilusamaks, elu elamise vääriliseks
Selliseid sõpru on vähe ja annaks Jumal mulle tarkust neid hoida
Kui olen siin nädalajagu arvutis passinud, kellegi lohakuse, kellegi apsakate või muu pärast , jäänud pikalt tööd rügama, olen vaadanud vahelduseks, kes mind loeb
Kes on Harjumaalt , kes Tartumaalt , kes Kehtnast, kes Pärnust, kes Soomest: nad küll loevad mind vaikides, aga see teadmine, et mu mured ja rõõmud kellelegi korda lähevad, annab tunde et pole siis teispool ekraani asjata
Ma isegi aiman kes võib olla kes
Tahan Teilegi kõigile teha ühe pika, pika pai ja soovida uueks aastaks kõike head ja selliseid võrratuid sõpru
Head uut aastat!!!

7 comments:

helle said...

Ilusat ja paremat uut aastat Sulle!
Aitäh!
Tulen Sind vaatama!

joanamari said...

tänud
Sullegi kõike kaunist
nii armas on kui keegi ka minu blogisse kiikab ja ka mõne sõna kirja paneb
siis ei tule mulle hamleti tunnet enam peale;)
sest siiani on nii harva keegi mu blogsse ära eksinud

Ingrid said...

Õnne, tervist ja jõudu algavasse aastasse, Marju!

Tiiu said...

Tere!

Avastasin täna Sinu blogi liiga hilja. Loomulikult tulen taas lugema! panen Su oma blogilinkide hulka ka.

Häid uusi mõtteid ja luuletusi!

:-)

kukupai said...

Ilusat aastat Sulle!
Ma ikka eksin siia aeg-ajalt, eksiks ehk rohkemgi, kui Sa blogipuus ka näha oleksid...
Igal juhul tore on lugeda.

Raamatutuba said...

Rõõmsat aasta algust
ja häid sõpru ;))

joanamari said...

tänud
sullegi kõike head uuel aastal!!!