Thursday, January 1, 2009

Ma elaks justkui džässi baari peal

Põrand kumiseb klaveri ja pasuna ning kidra muusikast
Nii vahva
Riina mängib ja Rasmus mängib ja Roland ka vahel, Mirjam mängis ka kunagi
Mõnikord tekib tahtmine minna ka alla ja kaasa laulda või mängida
Vahepeal kostab ka justkui trummi mürin
Tümtümtümtümtümtüm
Aga kui sa tead, siis mul on majas kaks pisikest mudilast, kelle jalad ei käi tavaliselt nagu teistel inimestel vaid nagu oleks põrand üks suur trumm ja sellel peab siis põrutama oma väikeste jalakestega justkui trummipulkadega
Kui süda öösel aasta ära vahetati, käisime õues rakette vaatamas ja lennutamas ja see pilt ja heli, mis siis õue taevas avanes, oli nii meelierutav me kõige pisematele , et nad ei osanud muud teha kui jalgade kätega kiiresti vehkida ja kisada ja kilgata
Muki oli ka nii hoos, et talle ei pakkunud isegi toidukauss enam huvi
Tammus oma kõigi koera jalgadega lumes ja püüdis end lahti kiskuda, et söösta tulemöllu sisse
Mu koer vastupidiselt teistele koertele ei karda rakette, vaid tunneb rõõmu nagu inimesedki
Uus aasta tuli tuledesäras ja koos perega, vaid mu isa ja vanem tütar olid kaugel , üks oma kooli pärast ja teine oma foobiate pärast
Helistasin isale ja soovisin mida sel puhul soovitakse ja püüdsin minna magama
Üks pisike putukas ei suutnud enam kuidagi uinuda, sest tohutud läbielatud muljed tegid teda piripilliks, niiet mu tuba oli veel mitu aega veel lärmi täis
Hommikul magas ta jälle kauem, käis korra potti külastamas ja tossas vanaisa kaisus pea lõunani
Siis kõditati üles ja naerupalli oli tuba täis
Hommik tuli särava päiksega, mis piilus läbi talviste puude ja üle külmunud hoovi
Nüüd on päike juba ammu loojas ja aknast helgivad sisse vaid tänava jõulutuled
Külmkapp on tühjaks söödud , sama on juhtunud ka leivakorviga, kommisõbrad käivad juba ammu mu sabas nuruvat häält tegemas
Tuleb teha üks õhtune poetrett
Veel on veidi maksujõudu peale palgapäevast pillamist
Köögis troonib uhiuus pisike TSINKPLEKKPANG, sest mu köök on ka pisike, poistele said uued mõnusad sokid ja ühtteist veel
Lambid jäid ostmata, sest elektripood oli kinni ja raha vist seekord ei jagu selle luksuse jaoks
Apsakas sai ka tehtud, see minu uhke TSINKPLEKKPANG ei sobigi joogivee jaoks, seda luges mu kallim hiljem kodus ämbri põhjast
Siis kasutame teda vaid vee tuppa transportimiseks ja kallame ämbri kohe tühjaks
Ja siis ta on lihtsalt ilus mu köögi nurgas
Midagi peab silmale ka olema, nii kaua kui ta on uus ja ilus;)
„Džässikohvik“ lõpetas oma muusika , see tähendab, et tuleb minna.
Kuidas tuli Teile uus aasta, mu sõbrad?
HAD UUT AASTAT KÕIGILE!!!!

No comments: