Sunday, January 18, 2009

töine esmaspäev jälle

Käisin laupäeval puuetega naiste ja rootslastega kohtumas
No on ikka hulle asju maailmas
On naisi, kes saavad päevast päeva mehe käest räigelt sõimata ja pääsu pole kuhugi
Ühiselt ostetud korter on ja mees pole nõus lahku vahetama, mine kuhu tahad
Aga kui ei saa minna siis oledki päevast päeva kellegi totruste meelevallas
Rootslased rääkisid, mis uurimustest välja on tulnud, kuidas lähedased oma puudega naisi ahistavad ja piinavad
Pimedatele pannakse sihilikult mööblit ja esemeid jalgu, et nad end ära peksaksid ning vigastatakse ja keegi ei usugi, et neid ahistatakse
Ja puudega noori tüdrukuid, kuidas neid seksuaalselt ahisitatakse ja
kelle poolt
Takso ja bussijuhtide ja hooldekodu töötajate poolt
Tulin koju ja mõtlesin, et mul on ikka elus vedanud
Nii palju jõudu ja mõistust ikka veel on, et enda eest seista
Mõnigi mees arvab ka, et kui olen alati rõõmsameelne ja lahke vestleja, et võib eblakalt minusse suhtuda ja mulle poes juurde tulla ja mind kannist näpistada
Annan karguga ja rohkem nad mind ei näpi;)
Hoiavad ohutusse kaugusse
Oma tütardele olen ka rääkinud, et taksosse ei tohi üksi minnes istuda ette istmele
Taksojuht võtab seda kohe kui lubadust kõigeks
Ega mind vanamoori nüüd nii väga ära lohistada enam taheta
Aga ühel hommikul lõi mulle mu isa vanune mees bussipeatuses külge
Astusin ikka kaugemale, aga tema mulle järele ja ikka jutuotsa üles sikutama, mind kavalalt piieldes
Niiet kõik pole veel kadunud;)
Kui eile üle kahe päeva koju jõudsin, siis mees oli nii rõõmus mind nähes
Oli mulle uue riidepuu toru magamistoa lakke riputanud ja mu pesunatukese kõik ilusti uuele torule paigutanud
Seda ma mõtlesin, et mis ta mind päise päeva ajal sinna magamistuppa ikka ronima meelitab
Noris kiitust
No ma kiidan teda kindlasti veel kui ta nüüd üles ärkab
Vahel on ikka kodust väljas käia
Tagasi tulles tunned, kui toredad su kodused on
Tormi hüppas ja kargas mind nähes rõõmust ja kisas, et tuli, tuli , tuli
Suured poisid kurtsid, et süüa ei ole, et on vaid paljad makaronid
Sikutasin külmkapi tagavaradest välja sinna peitu pugenud kalaraasud ja paprika ja porrusibula lõigud
Sai äge voki roog, isegi Koit ütles, et palun mulle seda asja veel sealt panni pealt
Puhkuse nädal sai otsa ja täna juba kiusan varahommikul arvutit ja valves olevat ajakirjanikku
Mina olengi see “ punane pede ja keskerakonna sabarakk“ ja muidu kalduvustega, kes öösiti netilehe veergudele roppusi ei lase ning ajakirjanikke tähenärimisega kiusab
Vahel need kommijad sõimavad mind nii, et naeran kõht kõveras
Kurdavad ikka, et ei tea miks mu kommentaar kinni on pandud, et ei kirjutanud ühtki roppust, endal on iga teine sõna allapoole vööd suunatud sõimusõna;)
Rahva sõnavara on siis järelikult nii risustatud, et nad ei saa ise arugi, millist keelt nad kasutavad.
Mu oma kenad tütredki kohutavad vahel mind oma väljenditega, käibeväljendid on täis pikitud nii pikantseid sõnu, et kõrvadel hakkab tihti valus kui noorte juttu vahel kuskilt kogemata pealt kuuled
Või olen ma mingi rumal lubajaks, kes tänapäeva asjadest enam aru ei saa?
Aga olgu mis on, avalikkuse ees ma roppusi ei luba ja mul ei lubata ka neid sinna jätta, kuskil peab ju ometi ka ilus puhas eesti keel kõlama?!
Kell on nüüd sealmaal, et pean minema alumisele korrusele korda looma, see tähendab telekat valjult mängima panema, suppi ja teed ja ma ei tea mida keetma
Sest mul põõnab seal veel üks koolipoiss ja osa rahvast on juba läinud, kes kooli kes tööle, neid sai juba kostitatud ja kuuma supi ning teki sikutamisega
Viimane sats ärkajaid siis jääb veel põõnama, kallim ja kaks mudilast
Väljas oleks veel nagu sügav öö, kuigi kell juba ammu hommikus tiksub
Ilusat talve päeva kõigile ja kaunist emakeelt huultele!!!

1 comment:

tegelinski said...

Ehk oled nõus meemi abil meenutama?
Selgitused minu blogis.
http://kummut-tegelinski.blogspot.com/
Päikest :)