Wednesday, January 14, 2009

Mu lapselaps sai täna šoki

Tahtsime minna beebimuusikasse ja kõik oli kenasti hetkeni, kui hakkasime sisenema lasteaeda
Lastaias on remont, akende ees ei ole kardinaid ja õu oli üles kaevatud, lisaks kõigele sellele oli mingi õudne mootorite lärm
Poisike seisis hirmunult ukse ees jääl ja ei edasi ei tagasi
Kui krabasin lapse kaenlasse ja püüdsin teda kuidagi rahustada ja lahti riietada, karjus ta nagu hirmus
Samal hetkel kargas kuskilt välja lasteaia juhataja nõudis, kes need siin on ja karjuvad
Mida mul öelda talle oli, püüdsin oma lastega toime tulla ja rahulikuks jääda
Koit muudkui kisas ikka edasi
Sikutasin teda siis saali poole, et ta üksi koridori karjuma ei peaks jääma
Kui tund peale hakkas , tegi ta kõike kenasti kaasa ja polnud enam miskit lugu
Ära minnes vaid mossitas, et rohkem mängida ei saanud
Kodus pani Koit ilusti lasteaia riided kappi ja sõi oma lõunat isuga, mida ma pole ammu näinud
Ma ei tulnud selle peale, et peaksin last hoiatama , et lasteaia hoov on üleskaevatud ja trepp on katki, kui tegelikkus vahtis oma hirmuäratava näoga vastu, ei olnud enam midagi seletada
Lapsel olevat olnud hirm et sellises koledas kohas küll toredaid mänguasju ei ole ja kui õues juba nii kole on mis seal sees veel oodata võib
Ei olnudki nii kole, aga juhatajal jäi mulje, et olen kehv vanaema kelle lapsed tema lasteaeda karjuma tulid
Kodulehelgi on kirjast , et MEIE MAJJA TULLAKSE HEAS TUJUS!!!
APPI, APPI!!
Kõigil on ju nii häid kui halbu tujusid ja eriti pisikestel lastel
Kui mul on ikka vaja minna tööle, siis ei olene see lapse tujust, ma lähen ja kõik
Lasteaia õpetaja peab siis oskama selle tuju heaks teha
Liiga mugavaks oleme me läinud
Kui vallas on üksainuke lasteaed , siis puudub konkurents ja tekib monopoli käitumine
Lasteaed pole laste jaoks vaid lapsed lasteaia jaoks
Õpetajad, kes beebimuusikat teevad on toredad, lapsedki vahvad aga maja juhtimisstiil ei sobi mulle
See on mõeldamatu , et iga kisa peale juhataja kohale lendab
Olen seda meelt, et pealt kolmene laps vajab lasteaeda, aga sooviksin olla nähtamatu kui juhtaja peaks juhtuma must mööduma
Loodan et oskame järgmisel korral vaikselt siseneda ja väljuda
Aga tund on vahva ja minagi saan laste laule jälle koos laste ja emadega laulda
See lastega laulmine on maalima parim asi

1 comment:

Anonymous said...

Paul Saare mälestusöhtu laup Ateenas kl 17