Wednesday, January 21, 2009

Elu on ikka paganama ebaõiglane!!!

Ja mõned on võrdsemast võrdsemad
Ja mina ullike olen siis tige, et ma nende võrdsemate hulka ei mahu, vaid seda kõrvalt vaatama pean
Iga kord on see trenni tulek nii raske
Kas paneb bussijuht mu nina ees ukse kinni ja ma pean autoga bussi üle poole tee taga ajama
või pean ma sõiduraha kodustelt ning sõpradelt kerjama või eksin ma oma sünnilinnas rumalalt lihtsalt ära ja marsin end enne trenni väsinuks, higiseks ja tusaseks
ja siis on mu käed kui tarbetud soolikad , mis ei jõua mind tooliga kuhugi õieti vedadagi
Mingi valguskiir helkis mu eel, et üks lahke ajakirjanik me tegemistest loo kirjutab
ning mu hädadele ka mingi lahendus tuleb
Aga kuna valisin selleks vale lehe, siis kustus see kohe ka ära
Et olen kuidagi sujuvalt jälle väga paljulapseliseks muutnud,
on mu säästud hirmus kokku kuivanud , tahtes olla „hea” vanaema olen elanud üle oma võimete
Kõik mu lapselapsed elutsevad mu väikeses majas , sest vanemal tütrel on ülikoolilõpetamise puhul hirmus pingeline sess
Istusin eile kohvikus uhkes üksinduses ühe niru tee taga , sest keegi mu sõpradest ja tuttavatest ei leidnud aega mind sinna külastama tulla
Siis ma võtsin trenni minekuks kogemata ette vale trajektoori ja eksisin veidi teelt
Kui siis kohale jõudsin, olin tüdinud . tülpinud, väsinud, näljane ja kuri
Tants, millest eluaeg väga rõõmu olen tundnud, vallmistas vaid lisapingutust ning vaeva, pea ei töötand väsimusest ja tühjast kõhust tingitult
Keegi veel kukkus mulle moraali lugema, et ma ei teadvat mis me koos otsustanud oleme ja kui vastu hakkasin, siis ta solvus
Mingi segadus oli rahadega, et osalustasu kohta polnud ma allkirja andnud ja ma peaks justkui nüüd topelt maksma
Üldse on mu kolmapäevad väga pingelised, varahommikul on mul ju töökohustused, siis enne lõunat lastelastega muusika tund lasetaias, peale seda on tarvis mudilased
enne tundi toita, pesta, riietada,
Peale tundi jälle pesta, toita, riietada ja siis ennast ruttu, ruttu bussile seada, sest õhtul on ju ratastooli tantsu trenn
Ja ega see kõik nii lihtne pole, vesi tuleb tuppa kanda , soojendada ja hiljem välja tassida
Toitki on tarvis valmistada, enne pliidi alla tuli teha, aga puudki on ju kuuris
Kui olen enda lõpuks kõigist kohustustest läbi rabelenud bussile, sõitnud linna, siis pean ju veel läbi linna marssima , sest kui veel linnaliini ka ohtralt kasutan, saab mu eelarve üldiselt väga suure paugu
Eilse raske päeva tegi heaks, et mu armas sõber ostis mulle veidi toitu, mille me siis rõõmsalt tütrega kahekesi ära hävitasime
Söömine on ikka lohutav tegevus küll, ainult et kui sa oled päev otsa rahmeldanud ja pole enne hilisõhtut saanud eriti ivagi hamba alla, pole see vist eriti tervislik, kui pugida kui meeletu
Püüdsime küll aega maha võtta ja asjast mõnu tunda, kuid nälg võttis võimust
Iga kolmapäevane rituaal on mul veel osta antiigist üks kroonine raamat
Eile ootas mind poes kohe kõige peal Leo Kerge följetoni kogu
Igivana, aga naerutas küll
Tütar leidis, et mul on alati heade raamatute peale hea nina, et tema ei leia kunagi midagi põnevat sealt krooniste hulgast
Mul on kuri kahtlus, et see antiigi papi juba spetsiaalselt minu jaoks sinna kuhja otsa mõne „rosina” pistab, nii kolmapäeva õhtupoolikul, kella nelja paiku;)
Lugesine tütrele mõne loo sellest uuest vanast raamatust ette, itsitsime kahekesi ja uinusin siiski muhedas tujus
Igas päevas on siiski ka midagi head, ka kõige raskemas
Hommik on õhtust targem, peas keerleb juba ideid, mida mudilastega täna ette võtta , mida lõunaks valmistada., mida vanaemade ringis valmis meisterdada.....
Kosutav uni on eemale tõuganud kõik pahameele mustad pilved
Kui öösiti tööd teha ja päeval ka mitte magada, siis näedki juba kõike mustades värvides
Kojanaine kratsib hoolega akna all, eks ta teeb mulle teed vabaks, et saaksin rõõmsalt tatsuda sünnilinnast kodulinna poole, oma argiste askelduste ja rõõmude keskele, mis mind väikelinna pisikese kollases majas ootamas on
Uus päev on alanud
Ilusat neljapäeva kõigile!!

No comments: