Tuesday, July 28, 2009

Olen taas kodus

Kaevan jälle oma palgatööd teha
Ja tunnen, et võin oma lastega täitsa rahul olla
Peale seda, kui nad nägid ja kuulsid milliseid lapsi võib olla, kelle kohta ei käi ükski normaalne hinnang, on nad kuidagi veel tublimad ja kenamad
Või mulle lihtsalt tundub
Marjad ja õunad hakkavad valmis saama
Ritsikad siristavad väljas nii kuis jõuavad
Kaks rasket tööpäeva on selja taga , 8 päeva on veel ees
Annaks Jumal järgmisteks päevadeks ilusat ilma, et inimestel oleks õues huvitavam, kui kodus ennast netis välja elada
Mu kallim tegi mulle 3 rattalise ratta , tal on tõeliselt kuldsed käed, olen selle rattaga kaks õhtut sõitmist harjutanud
Pole peaaegu 2 aastat rattaga sõitnud ja jalad on jäänud nii kangeks, et tuterdan kui kolme aastane esimest korda ratta seljas
Täna oli sel sõidul juba jumet
Homme on plaanis teha pikem ring

2 comments:

helle said...

Tore, et sul elu edeneb ja tuju parem on.
Rattaga on mõnus liikuda, len ka sel suvel enamasti oma käigud rattaga teinud.
Ilusat suve jätkumist!

joanamari said...

täna oli tõsti juba mõnus liikuda rattaga, olin osavam kui eelmistel kordadel ja hirmu kukkumise ees polnud enam nii palju
tegin juba päris suure ringi
mul on ikka tõeliselt kuldsete kätega mees
võtta mingid torud, kokku keevitada, ja see kõik ka liikuma panna tõeline inseneri mõte