Tuesday, July 21, 2009

See on nii äge…..;)

Mõtlesin, et nüüd saan puhata paljulapselisusest ja kõigest muust, millega aastaid olen kokku puutunud
Võta sa näpust!!!!!!!!
Öösel kell 1 heliseb mu telefon ja toru teises otsas on Viljandi politsei!!
Neil olevat mulle kolm joobes tütarlast üle anda
No toho tonti!!!!
Mina pidin hakkama võõraste tüdrukute eest vastutama, neil oli minu number ja nimi, et ma olevat see isik kelle juurde nad magama tahtsid siirduda
Olid need alaealised plikad töllanud poes ja bussijaamas ja kellelegi nende vindine olek silma jäi, kuna nad olid mu täiskasvanud poja kaaslased , nad mulle kaela peale saadeti
Kui politsei kuulis, et ööbin pastoraadis, tõi ta plikad mulle rõõmuga kaela peale, et siis on politseil süda rahul, et lapsed kindlasse kohta ööseks saavad
Minu võõrustaja oli püha viha täis: paukus ja kärkis esialgu, aga kolm magamiskotti ta kusagilt välja võlus ja neiukesed ära majutas
Käratas veel, et olgu kohe magama mindud ja kui oksele hakatakse, olgu see ka hommikuks koristatud
Istusin poole ööni veel valves, et plikad mingeid lollusi ei tee või mul seal oksendama ja lämbuma või muud hullu tegema ei hakka
Hommikuks oli majaperemees leebunud ja oli ikka nagu alati viisakas ning ontlik
Kui tüdrukud bussile oli saadetud, hakkas härra pastor rääkima inimeste tänamatusest ja selle kohastest piibli kohtadest ning oma elu kogemustest
Et 1/3 inimestest oskavad vaid tänulikud olla
Mida!!!!!!!!!
Need plikad võeti öömajale, pakuti süüa, kohvi, juua pesemisvõimalust, osteti neile bussipiletid ja neil oli tänusõnadest kahju!!!!!!!!!!
Häbi, häbi!!!!!!!!
Imestasime veel, et kuidas on üles kasvanud terve põlvkond lapsi ja noori, kes ei oma ei elementaarset viisakust ega tänulikkust.
Kui siis mina ka lõpuks Viljandisse saabusin, olid need plikad saatnud mu poja politseisse seda viina tagasi küsima, mis neilt ära oli konfiskeeritud
No tule taevas appi kamandasin poja tühjade kätega linnast tagasi ja lugesin plikadele epistlit
Nagu hane selga vesi!!!!!!
Võtsid need plikad siis oma jalad kõhu alt välja ja läksid sellest vastikust vanamoorist (minust) kaugemale, aiast välja ja ära linna peale
Sest mina ei lubanud neil juua ja ei tahtnud enam sama jama üle elada, kui möödunud ööl
Loodan, et nad ikka võtavad aru pähe ja ei lälla enam purjus peaga tänaval
Mis on ometi meie noortel ometi viga, miks on nad ometi seest nii tühjad, et ei oska oma ajaga ja ihuga muud teha, kui seda tühjust täita alkoholiga!!!!!!!!?????????
Läksime siis meiegi pojaga linna peale, aga vaat kus lops, ratastooli kumm tühi
Koperdasin bussijaama, pumpasime kummi täis ja kui ITAKi jõudsime, oli kumm jälle ära minestanud 
Meile anti asendustool ja siirdusime raamatukokku neti punkti
Avastasin, et õhtul on Viljandi Uue Kunsti muuseumis põnevaid üritusi ja seda ka homme.
Kolm jama on juba olnud, loodan et sellega mu Viljandi äpardused lõppevad ja edasised tegemised laabuvad
Ööseks on loota sõbranna saabumist välismaalt, nii et päev läheb õhtusse ilusates ootustes;)
Ilusat suve kõigile!!!!!!!!!

1 comment:

sille said...

:D iseenesest on see neiukeste jutt pärais naljakas. ja oma kogemusest pean ütlema, et viljandis siis viisakas politsei, talinna oma käsib ise jaoskonda järele tulla. kusjuures meil ei olnud tegu üldse mingi rikkumisega. kui paanikas mina sinna kohale lendasin, lapse kätte sain ja ta läbi sõimasin, siis hüples politeineiu jalalt-jalale, lasi mul lapse peale kisada ja sikutas siis mind varrukast ning ütles: mis te siis kisate, ta ei ole ju midagi teinud!
tagantjärele isegi naljaks, aga sel hetkel mitte. muide, mu seisund oli selleks hetkeks selline, et ma sõimasin ka sellel politseineiul näo täis ja löristasin siis õhtu otsa kodus nutta käte värinal, konjakipits ees.

aga inimeste (ja eriti noorte) tänamatus on küll kurb. aga nii see tõesti on. kõike võetakse enesestmõistetavalt.