Friday, July 31, 2009

Kas te oskate teha jalgratast??!!


Kas te oskate teha jalgratast??!!
Võtta mingid pulgad ja kokku panna??
Ja veel 3 rattalist ja nii veel teha, et see töötaks ja näeks hea välja ka!!??
Mina ei oska ja ma leian , et selle tegemine on suur töö, tõeliselt geeniuse töö ja inseneri mõte!!!
Sõidan mina oma uue uhke rattaga mööda linna ja tahaks uhkeldada…
Aga ei saa
Keegi ei rõõmusta koos minuga, kehitavad vaid õlgu , et umbes nii, et õh kah asi
Mida!!!??
Kõik vaatavad mu ratta peale nagu see oleks igapäevane asi, nagu iga mees sellega hakkama saaks!!
Ei saa ju!!!
Mis asi see on, miks inimesed ei taha teistega koos rõõmustada!!!??
Kas nii suured mured on kõigil ja hädad, et vahvaid asju ei märgatagi ega panda tähele!!!??
Ja mina tobukene tahan, et keegi koos minuga rõõmustaks
Või nad teevad seda tülpinud ja ükskõikset nägu, sest nad on kadedad?!

5 comments:

Rox said...

Tänapäeval on raske inimesi üllatada. Pealegi näeb see ratas välja peaaegu nagu tehasest tulnud.

helle said...

Mina küll rõõmustan Su üle! Ja tunnistan - Sul on tõesti hea mees, et sulle jalgratta tegi. Tähendab - ta hoolib Sinust. Õnnelik inimene!

joanamari said...

ma ähvardasin pere pankrotti saata pooleks aastaks
maksta poole aasta jooksul suur summa ära, et osta invaabist järelmaksuga ratas
selle peale hakkas härra ise välja mõtlema mulle sobivat liikumisvahendit, et ma ei vinguks et liikuda tahaks, aga ei saa, ega jätaks peret pooleks aastaks nälga

sille said...

Minul on Sinu pärast väga hea meel. Sa juba ammu ju kirjutasid, et soovid seda. Ja kindlasti ei oska iga mees sellist ratast oma naisele teha. :)

joanamari said...

aitäh, et rõõmustate koos minuga
ega ei oska jah igaüks sellist ratast teha
eks ole juba laitjaid, et on ohtlik jne
ma ju ei lähe tänavale rallima
ma käin sellega oma alajäsemeid liigutamas ;)
ja selleks pole vaja kihutada