Thursday, July 23, 2009

Ometi lõpuks saabus mu armas sõber!!!!

Ikka selline vahva, tore, no MINU INIMENE!!!!!!!!
Me rääkisime, rääkisime, rääkisime, rääkisime!!!
Õhtul läksin üksi Uue Kunsti Muuseumi, filmiõhtule, sest poeg hängis kuskil oma plikadega ja sõbrans tahtis lihtsalt kodus olla ja oma asju teha
Veeresin rõõmsalt ise kohale, aga ukse ees avastasin, et on jama
Ratastool läbi ukse ei mahtunud
Mark Soosar saabus ja ütles, et teine uks ei avane ja kui ma olen sellega rahul, siis köidab ta mu tooli välisukse külge kinni, et ega keegi seda ära ju ometi ei võta
Siis oli jälle jama sellega, et mina rumal inimene arvasin, et ma olen pensionär ja pileti neiu arvas, et ikka ei ole küll
Andsin oma viimase raha ära ja olin kurb, et neljapäevane filmiõhtu jääb mul nüüd ära
Olin kuulutuse pealt lugenud, et asi maksab 15 krooni ja olin siis hoidnud oma taskus seda kahe pileti raha kui hinge õnnistust
Veel rikkusin oma tuju veel sellega, et läksin Marki sorkima, talle tahtes selgitada, et ta laseks panna kuulutuse peale kirja, et pensionärid on vanadus pensionärid mitte teised
Tema aga ei saanud minust aru, hakkas jahuma, et mingu ma alla näidaku oma pensionitunnistust ja saan siis oma kümneka tagasi
Ma ei tahtnud oma raha tagasi, tahtsin selgeks teha, et nad oma kuulutusi selgemalt formuleeriks, aga selgitamine ei aidanud, muudkui hämas, et olen noor inimene, kus nad teavad mis mul on ja nad ei hakka mulle seal tervise kontrolli tegema jne mingu aga ma alla ja küsigu oma raha tagasi
Lootusetu ettevõtmine, midagi kellegi rääkida kes aru saada ei taha
Ma ei hakanud oma niigi meeletult valutavate jalgadega trepist alla kolistama
Tegelikult oli see 25 krooni ka hästi väike hind filmiõhtule, aga mul oli lihtsalt üllatus, et minu pensionäri staatus küsitavaks äkki muutus
Kuulutuse peal on asi ühtviisi ja tegelik elu on teine
Ega mul seda pensioni tunnistust ka muidugi kaasas olnud, lihtsalt keegi tark oli kodus minekuvalmis pandud käekotile peale katnud diivani padja ja suures ära mineku tuhinas jäid mu mõned tähtsad dokumendid maha
Nii, et mida ma üldse protsessin, polnud nagu õigustki
Kuigi iga nägija ja arukas inimene peaks aru saama, et ratastoole ja karke lihtsalt niisama keegi kätte ei võta
Aga see selleks
Tuju oli rikutud, filmi vaatamine oli ikka raskendatud, kui alandus ja segadus tunded tähelepanu endasse vaakumiga tõmmata tahtsid
Filmiõhtu lõpuks olin maha rahunenud ja vurasin rõõmsalt ööbimispaika tagasi
Seal aga jätkusid seiklused
Pojal olid mingid suhte probleemid oma tütarlastega ja istus kurvalt ülemisel korrusel
Hommik oli kena ärkasime kaunis päisepaistes ja alustasime päeva kaunis toas kena antiikse laua taga….

No nii, jamad hakkasid jälle pihta…
Öösel olid need poja kaaslased-tüdrukud jälle ennast täis joonud
Kaotasid meeltesegaduses ära oma jalanõud ja tükkisid neid otsima mu sõbranna majanaabri valdusest, keda üldse ei tohiks häirida, et me seal veel eksisteerida saaksime
Poiss tuli eile õhtul üles korrusele magama ja siis need plikad oma pead seal aias ja majaümbruses jaurasid
Hommikul oli siis jube jama nagu me kõik oleks süüdi, et neil need papud läinud
Me pidime siis kõik naabrit paluma minema, et need jalavarjud kätte saada

Üks preili seisis trepikojas ja NÕUDIS…
Mina ronisin ära üles ja jätsin poja asja jagama ja mu sõbrans ütles, et las ise jagavad ja saavad naabrilt sõimata
Vist ei saanud veel
Igatahes no on jama nende võõraste lastega
Käisime sõbraga poes tapeeti valimas ja mina kiusasin sõbsi sellega, et ütlesin, et seal pole ühtegi tapeeti, mis mulle isiklikult meeldiks ja ta siis ei ostnudki midagi eriti ära
Kodus avastas ta, et oli tubli, et seda värvi seinakatet ei ostnud, mida väga tahtis, et tegelikult oli ta kole küll
Folk hakkas täna pihta ja linna on rahvast tulvil
Helistasin eile mitu korda oma blogi sõbrale moblale, kes Suure Jaanis elab, et ehk on ta siin kandis ja saame ehk kokku
Nii tore oleks näha silmas silma!!!!!!!!!!!!
Aga ta ei võtnud mu kõnesid vastu
Tulime pojaga raamatukokku, et lugeda uudiseid ja panna kirja, mis põnevat meiega toimunud, et kodused teaksid, et meiega kõik korras ikka on
Esiklapse helistas ja ütles, et tahab meiega oma poja sünnat pühapäeval pidada ja rääkis oma suve plaanidest
Mulle see hästi meeldis, siis ei pea ma kodus hakkama sebima ja välja mõtlema, mida korraldada ja mida pakkuda ja pärast ei pea koristamatuse käes vaevlema hakkama
Õhtul tahaks jälle Mark Soosaart ja tema festivali külastada
Imelik on see, et olen aastaid tema tegemisi vaadanud telest ja õhanud, et see pole minu jaoks ja nüüd ma olen siin ja see on ka minu jaoks
Väikeste ebamugavaustega, aga tuleb toime;)
Rõõmsate kohtumisteni!!!!!!!!

1 comment:

helle said...

Oi!
Lugesin Su posti ja siis äkki leidsin!!Kui Sa mulle helistasid, siis palun küll vabandust. Mina olen vilets mobalinimene. ma jätan selle alailma maha, kui kodust välja lähen, või os kusagil kotis, nii te ma sgaeli ei kuule. Nägin küll hiljem , et vastamata kõned ja võõras number, aga tagasi ei helista põhiliselt sel põhjusel, et väga tihti on need kaubapakkujad, kes helistavad. Palun vabandust.
Folgile ma ei lähe, kuigi elan siinsamas. Ma lihtsalt ei suuda noortega võidu kusagil päevi olla.
Teen kodus remonti ja suuri ümberkorraldusi.