Tuesday, August 18, 2009

Mul käis külas mu armas sõber

Mitu päeva kohe oli külas, käisime metsas seenil ja korjasime aias marju
Kukkusime lastega enne sõbra tulekut paaniliselt koristama, et külaline ei peaks mu elamises oma kahe karguga kõndides ninuli lendama, aga ikkagi jäid mu vähesed vaibad talle jalgu
Kuna ma ei suuda ise ka hästi jalgu tõsta ja takerdun oma kaltsuvaipadesse , siis polegi mul eriti vaipu elamises
Uste lävede juures on mõned vaibakesed, et ma saaks oma paljaid jalgu sinna pühkida ja teise korruse mademel on valge vaip, et magamistuppa liiv ei jõuaks
Hästi kasvatatud külalised võtavad teise korruse trepil alati jalad lahti, kui enne pole võtnud, sest mu käsitsi kootud valge vaba peale on nagu naljakas jalanõuga astuda;)
Külalised on ühed head asjad, kodakondsed muutuvad siis eriti tubliks;)
Peale söömist liikusid nõud iseenesest ilma käskimata kööki
Voodid said hommikuti korda imeväel ja põrand oli kohe mitu päeva mänguasjadest tühi
Nii hea on astuda kui miskit jalgu ei jää
Sõber sai täna õhtupoolikul saadetud bussile ja elu loksus vanadesse rööbastesse tagasi


Nii hea oli mitu päeva astuda palja jalaga puhtale põrandale, istuda korras laua taga ja kenasti säetud tubadest läbi kõndida..
Hakka või tahtma, et rohkem külalisi käiks ;)
Aga tahtmine pidi olema taevariik ja saamine saatanast ?!

No comments: