Monday, August 31, 2009

Kooliaasta tükib vägisi algama

Noorhärrad sikutavad kapist välja suvekorteris olnud ülikondi ja tirivad neid suvepuhkuse ajal oma pikaks veninud jäsemete peale
Veel ei ole õnneks vaja uusi kehakatteid, vähemalt pidulikke
Ülikonnad veel käivad küll
Lipsud nõuavad sõlmi….
Koolikotid harja ja lappi
Algab uus aasta
Nii veider on mõelda , et alles nad olid kõik pisikesed juntsud, panid selga , mis neile ette andsin ja õmblesin
Nüüd muudkui vaidlevad vastu ja arvavad, et on maailma targad
Teevad ise oma valesid või õigeid otsuseid ja kätt neile ette ei pane, sina muretse või ära muretse
Ainult pesamuna veel on 16, aga teised on kõik;, kes varsti 20, kes 21, kes 23
On üks vana fotogi, kui kõik põnnid olid minu õmmeldud sametkostüümides fotograafile poseerimas, pesamuna veel mudilane ja siukese kelmi näoga, et paneb kohe pildilt putku;)
Nüüd kui lähen oma lastega välja, siis nelja kauni sihvaka noorega
Ühe poisi saatsin juba täna kooliteele ja homme läheb teine
Tüdrukud ei vaja enam saatmist, nad on ise juba emad ja samas mulle tõeliselt arukaks sõbraks ja abiliseks
Kui mina kaldun emotsioonidesse siis oskavad nad mind maha rahustada ja toetada
Riik arvas, et hea on kärpida koolitoetus ära ja mina polegi seega ühtegi kooli asja ostnud
Vanad koolikotid käivad küll veel , päevik sai ostetud ja kirjapulk on ka mingisugune
Kui miskit vaja läheb eks siis saab riburada pidi osta
Töövihikuid mu lastel pole vaja, sest pesamuna käib koolis, kus neid ei kasutata eriti ja kutsekoolis vist neid ei ole;)
Lähen mängin veel kanaema, vaatan kas kõigil tekid peal ja padjad pea all;)
Nii võib uus kuu alata, septembri kuu, kus kõik on uus…….
Head uut aastat kõigile!!!

6 comments:

Rox said...

Miks see eelmise aasta kott siis ei peaks külbama, Sellist asja ei oea iga aasta uut ostma. Korra ostad korraliku ja oled mureta,

joanamari said...

miks ei kõlba kõlbab ju

helle said...

Väga positiivne postitus. Head kooliteed kõigile, kel see veel käia on.
Iga aasta ei pea jah uut koolikotti ostma.Mul ka juba vähemalt viis aastat käinud ja käib veel!

joanamari said...

tänanan sigellet heade sõnade eest!!!
mul oli täna neid väga vaja
asju pakkides ja lapsi riietades huilgasin , et olen positiivne mees_naine;)
lapsed küsisid, mis mul on
ütlesin, et kui teised mu tuju alla kisuvad, siis pean ise ennast laadima positiivselt;)
mul on siis tänavaasta kolmas aasta, kus ma ei lähe uuele õppeaastale vastu ja mul pole järgmiseks päevaks vaja tunde ette valmistada, täna olin ma oma lapse aktusel rahulik ja rõõmus
ei mingeid pisaraid , hakkan vist asjast üle saama, aga oma "koolikotid " olen saanud teiste vanad
kandsin aastaid ühte portfelli, mis mulle taaskasutuskeskusest saadeti koos teiste koolikottidega mu koolijütsidele
nüüd ma nendes õppematerjali enam ei kanna, aga seal on hea hoida tähtsaid dokumente ja kui kuhugi asju ajama vaja minna, on hea lihtsalt kaasa haarata see portfell, kus kõik olemas on
bussides ikka pakutakse mulle õpetaja soodustust, ma pole kade olen sellega nõus;)
ega sellest professionaalsest kretinismist nii lihtsalt lahti ei saa, välimuses ja käitumises
ja kas peab end halliks hiirekeseks sundima;)?!
paljud ikka arvavad, et õpetan tantsu seal kus ma tantsin ja ei saa sugugi aru, et olen rea tantsija;)

Anonymous said...

Meie ei saa enda lastele korralikke koolikotte lubada - ikka kaltsupoest, 40 krooni või muust poest, 80 krooni, aga see on juba märtsis puruks... ega see 400 kroonine nikee kott ka palju kauem ei kesta, lapsed ajavad koti mustaks ja kulutavad läbi. Riiete kohta täpselt sama.
Trv Malle Raplast

joanamari said...

on meilgi need koolikotid teiste vanad
sada korda pesumasinast läbi käinud, lapitud aga armsad
ülikonnadki on kaltsukast
ma pole aastaid päris poest peale toidu midagi eriti ostnud
suvekleidigi tegin endale hiljuti kaltsukast saadud kardinatest
jumal tänatud et sellised kohad olemas on