Sunday, August 23, 2009

Remont venib

Lootsin, et täna saab tapeedi seina ja siis on selleks korraks õudus ruudus otsas, aga ei!!!
Kohale marssis härra perfektsionist ja kukkus seletama, kuidas peab tegema ja kuidas ei tohi
Lapsed asusid tema poolele ja seega ma ei tea, millal ma saan istuda puhtas remonditud toas
Loodan, et jõuludeks saab valmis ;( ;)
Raha ei ole materjalide ja tööriistade ostmiseks, aga tegema peab viimase peal stiilis 
Nii me siis venitame, läheme veel mingit pappi ostma
Seda peab siis hakkama veel lõikama, seina sobitama jne
Aga enne seda peab veel seina siledaks lihvima, ma ei tea millega, oma väikeste käpakestega arvatavasti, sest lihvimismasinat meil ei ole ju
Üks mäkerdab värvitud lage pahtliga, keegi mossitab ümber maja, kaks tükki kilkavad akendest sisse ja välja hüpates, keegi paneb autot käima …
Mina tulin sealt tohuvabohust ära, sest nad ajasid mu närvi mustaks
Kui veel üks nädal mu elamises valitseb kaos, siis ma pean vist ära kolima mõneks ajaks
Süüa pole kusagil teha, sest kööki ei mahu sisse, süüa kusagil pole, sest õues on sügis ja söögitoas on kaos
Keegi tark on sauna ehitanud ilma pliidita, et seal ka ei saa süüa teha
Muidu on siin kandis kombeks, et suveköök on saunas, et ei pea suvel moose ja mahlasid ja üldse süüa tegema majas, et maja mitte kuumaks kütta
Ühel suvel aastate eest, elasin sellise maja saunas
Eesruumis oli väike ase ja pliit jne
Närime nädal aega kuiva leiba ja mul on sellest villand
Lähen pillun üleliigse mööbli köögist ära aita, sest mulle aitab sest jamast
Söögitegemine pidi rahustama ;)

1 comment:

Renna-Maria said...

Katsu yle elada. Meilgi seisab sel sygisel remont ees.
Tevisi Renna