Monday, November 30, 2009

Eile oli pidu

No tõeline pidu!!!!!!!!!!!!!!!
Laselapsed nautisid täiel rinnal, terve pubi müdises nende all
Koonerdasin, mis ma koonerdasin aga arve tuli ikka 100 krooni rohkem, kui ma arvestasin
Raha tuleb, raha läheb, aga aasta lõpus on kuidagi jube kitsas see aasta
Jõuluvorsti söömine jääb seekord vist jaanuari
Meil ei olnudki külalisi, olime pubi saalis täitsa omaette ja siis tulid preester oma prouaga
No küll ma rõõmustasin, nad on tõeliselt toredad inimesed
Nii uhke oli tutvustada oma lapsi, et see laps mul õpib magistratuuris ja see õpib mehhatroonikat ja see õpib muusikat ja see on waldorfkoolis viimases klassis
Ja kui nad on siis üleni vaimukad, musikaalsed ja üldse toredad
Annaks Jumal, et nad ikka oma koolid lõpetavad ja ise ka sellest rõõmu tunnevad

Aga keegi ei tea tegelikult, mis selle taga kõik on, unetud ööd, punnitamised siia ja sinna
Tirimised maasaazi ja ujuma, et ilusad sirged ja terved ja tublid eluloomad saaks
Laste üksi kasvatamine, nende eest üksi otsustamine…
Nüüd on hea kui kõik kokku tulevad ja vahva on
Nad on mul nii rõõmsad ja entusiastlikud ja ei mingit virisemist
Mõnel pole praegu koolis käimise ajal vooditki kus magada, lihtsalt on elamine neil nii kitsas et pole kohta kuhu seda panna ja ta veel ütleb, et põrandal kah hea magada;)
Unustasid eile vaadata, kas ID-piletid veel kehtivad ja näuhti tehti trahv ära
Hakkasin siis pesamuna reisiraha esimest sisse makset maksma, kui olin trahvi maksnud ja elektrivõla, no ei olnud enam millestki maksta seda reisiraha
Loodan, et saab maksta reedel, kui sandipension laekub ja et muud maksud ka makstud saavad
Selle aasta kingi kottide täitmisele peab siis osavaid näppe appi kutsuma, poodi pole mul enne uuta aastat asja
Kartulikott on ka mädateele läinud, muidu oleks seegi üks päästeartikkel järgmise palgani
Mõni inimene kohe on selline sell, et määris meile vägisi mitu kotti kartult kaela, eks ta teadis, et nad ei säili
Makarone veel on veidi ja sööma ei peagi niipalju, peaasi et maksud makstud saavad
Eilse päeva tipphetk oli laste kingitus oma emmele –issile
See oli tekk, ilus soe kerge pehme, lambavilla tekk ja kui mõnus selle all magada veel oli!!!!
Pusserdad ja pusserdad hakkama saada ja ei märkagi suures hoos, et su lapsed on suureks saanud
Mõtle meil juba nii suured lapsed, et panid oma rahakesed kokku ja ostsid oma emmekesele ja issile teki
Meie magamistoa ahi otsustas ühel hetkel otsa saada nii, et tuba pole saand mitu päeva kütta
Ronisin siis oma uue teki alla ja kui hea ja mõnus see on!!!!!
Tühja sest külmast toast, mul on oma paradiisi saareke mu voodis
Kingitus nagu kingitus ikka, võtsin vastu ja tänasin, aga kui selle kingi siis endale peale võtsin, ei jõudnud enam ära tänada ja rõõmustada tahtsin kohe kõigile oma sõpradele helistada, kui toredad lapsed mul on ja kui hea teki nad mulle kinkisid
Kuna aeg oli hiline, siis helistasin vaid oma eksämmale ja see ütles, et kõik hea tuleb ikka Jumalast, et Jumal andis lapsed ja neile tarkust ja tublidust jne
Mul oli nii suur rõõm, et polnud kade poiss osa aust Jumalale andmast…;)

1 comment:

Anonymous said...

Väga armas kirjatükk. Ja positiivne ka. Ma tahan vaid öelda, et väga paljud inimesed elavad Eestis praegu nii, et loevad kopikaid ja loed, palju loed, ikka ei jätku. Ja see on nii kohutavalt väsitav. Ja siis ongi nii hea tunda rõõmu sellest, mis on hea:)