Friday, November 13, 2009

Käisite Tallinnast seagrippi toomas;(

Arvas keegi me kodakondsetes, kui me tütrega peale meeleolukat mardilaupäeva kodus justkui haiged ja jõuetud 3 päeva oleme olnud
Ei taha ära kiita, aga grippi me vist kaasa ikka ei toonud, lihtsalt me provintsi kaunitarid pole harjunud pikalt reisima ja nii suure hulga rahva seas liikuma;)
Igatahes minu voodi on minust juba ära tüdinenud ja kodused ikka hiilivad meid kahtlase pilguga, et ega me ei hingelda ega köhi või muidu palavikus pole
Muud pole nagu häda midagi aga jalust olen nagu sandim lisaks meeletule väsimusele
Reedeks hakkasin juba veidi toibuma , seda oli ka näha sellest, et koduhaldjas, kes meid vahepeal maha oli jätnud, hakkas toimetama ning elamine hakkas endise õdusa kodu muljet jätma
Muidu mõned päevad oli tunne, et nagu tuulispask oleks elamisest läbi käinud, asjad igale poole laiali paisanud
Või nagu mu üks endisi kolleege tavatses ütelda, kui mingid riided kusagil maas vedelesid, et mis siin nüid om, kas sant om maha lüüdu vai;)
Režiim hakkab vist lõpuks ka mul paika loksuma, kui just ei hakata ja jälle mind loksutama tööle ööseks ja päevaks ja siis jälle päevaks ja siis jälle õhtuks
Laupäeva hommik ja minukene on 5.40 arvuti taga
Mida tõrva, maga
Aga ei
Lohutan end sellega et ehk siis ärkan emaspäeval ka kenasti enne viit kergemini üles
Peale suvist asendamiste jada ei saanud kuidagi oma sisemisele kellale selgeks teha, et öökull tuleb lõokeseks jälle vahetada
Kui olin arvutis enamus oma blogisõbrad läbi kamminud, helistas mu üks sõbrakene ja lubas enne ema juurde sõitmist mu juurest läbi astuda
Katsin ta auks kena laua salvrättide ja küünaldega, aga ta ei maitsendgi ei kohvi ega toitu, polnud tal aega ja tahtmist
Siis ma istusin uhkes üksinduses ja nautisin oma varast hommikusööki küünlavalgel
Katsin siis laua ümber, ka oma praegu magavatele kodakondsetele, käskisin kohvimasinal kohvi juurde teha ja mõtlesin, et tukun veel veidi, niikaua kuni lapsepoeg tegelemist nõudma hakkab
Loodan, et tuleb ilus nädalavahetus, kui nii pidulikult ta alanud on
Kõike kaunist kõigile
Hoidke jalad soojas ja pea…

No comments: