Sunday, November 22, 2009

Uus nädal, uus nädal, uus nädal ja jälle uus nädal…..

On jälle esmaspäeva varahommik ja seega algas ka uus nädal
Paljud kurdavad, et nad ei saa öösiti magada
Mina ka ei saa tihti magada
Ma ei kurda , ongi magus aeg, kui maja magab, kell 3 tulen üles ja hakkan tööle
Mida mõistlikku ma siis siin teen
Olen oma kehas vangis ja ehk see ongi hea, et ta annab mulle signaale, mida ma siis mõistma pean
Iseasi kas mõistan;)?!
Pesamuna on gripitaolises viiruses ja on maja nii kuumaks kütnud, et on tunne, et olen sattunud lõunameresaartele
Ajasin teki enda ihutüki pealt maha ja asusin arvuti taha
Lugesin lehe lugejate lauslollused läbi ja nüüd panen kirja omi;)
Eelmisel nädalal sai käidud memmedega tantsimas, lapselapsega muusika tunnis, kaks korda telestaari mängitud, külas käidud - lastud ennast häbistada ja pojaga arsti juures käidud, kohtutud kasuvenna perega ning oma isaga ja käidud külas lapse ristiemal ning nädalalõpuks olin sest kõigest nii oimetu, et rõhusin jälle enamuse nädalavahetuse ajast oma hiigelkehaga, seda mida nimetatakse voodiks
Algas uus nädal oma kirjususega
Esmaspäeval memmed ja kirikukoor
Teisipäeval saame kokku AEKOPIKO rahvaga ja õhtul on arvuti kursus
Kolmapäeval beebimuusika ja naiskoor
Neljapäeval diakooniamaja üritus ja arvuti kursus
Reedel Taize laulud
Laupäeval vist lastakse kodus olla, siis on end maja koristamisega vaja ära tappa;)
Pühapäeval on esimene advent, siis on hommikust saadik üritusi jadamisi
Jne
Ära tapavad haige vanainimese;)
Selle kõige vahele peab veel jaguma hunnik majapidamistöid ja lapselaps
Ühesõnaga ülejäänud aja, mis ma millegagi majast väljas ei tegele, olen hambad laiali voodisõber, kui see lamamistöö langeb kokku lapse uneajaga on hästi, kui mitte siis on loomapiinamine, kui püsti ei jaksa olla ja laps teeb oma tegemisi ja järgi vaatamine ülejõu tahab käia
Tukun siis ühe silmaga ja teise silmaga vaatan last ja siis ei saa kumbki asi hästi tehtud
Õnneks oskab laps juba enamasti kenasti endaga mängida ja oma leludega niiet keegi viga ei saa, ei tema ega ta ümbritsevad asjad
Pole ka mõtet muidugi kodus surma oodata, aga kas peab nii ringi jooksma?!
Kas saab nüüd selle tagasi teha, mis tegemata jäi kui Kagu Eestis 20 aastat justkui vangis olin?
Tegelikult on vist heagi, et iga päev ootab mind kuskil mingi tegevus, et päevad nädalad aastad tühja ei jookse?!
Või on see hoopis tühja rabelemine?!
Jõulukingid tahavad kõik tegemist , eelmistel aastatel olid nad juba kõike selleks ajaks tehtud
Keraamika ringi ei olegi sel aastal jõudnud, ei tea kas mu üllitised äkki äragi on visatud?!
Nii jõuabki aasta jälle oma lõpusirgele ja polegi midagi asjalikku valmis saanud?!
Uus nädal, uus nädal …
Milleks ma siin olen, milleks tulin?!
Kuhu suundun?!
Keegi arvas, et võiksin sellega jälje maha jätta, et oma luuleraamat kokku panna
Ma ei ole seda meelt
Minu üllitised ei ole nii tasemel, et neist raamat kokku saaks
Või on?!
Samas ei taha ma, et kui suure avalikkuse ette ilmuvad mu hingevärinaga, südamevalu ja rõõmuhõisetega kirjutatud lood ja siis ikka leidub keegi, kes poriga loopima hakkab…
Seda ma ei tahaks
Nii ongi siiani et mu lood ja laulud tulevad vaid mu sõprade ette ja teised jäävad ilma
Ja kas nad ongi nii väga millestki ilma jäänud?!
Uus nädal , uus nädal….
Nõnda tiksub aeg mu ümber…

No comments: