Sunday, November 29, 2009

Kohtusin täna oma noorusega

Tänu Jaan Kolbergile
Ta mu noorepõlve sõber ja tema ühe filmi esitlus oli täna Räpinas
See film oli meie peapiiskopist ja ta teekaalastest, kellest minagi üks olen
See film äratas mus miskid tunded, millele nime ei oska anda
Ühel hetkel olin rõõmus, teisel pisaratest nõretav, paljud ses filmis näidatutest on juba manalateel, kes on mulle ühel või teisel viisil lähedased olnud
Sain põgusalt kokku ka filmi peategelase ja lavastajaga, kes mõlemad mu head sõbrad olnud
Esinesime veel kokku tulnud rahavale kirikukooriga
Koosviibimine lõppes ühise kohvijoomisega
Muljetest tulvil tõin koju kaasa peavalu, mis ei lase uinuda
Pildid mu noorusajast, seigad ja sündmused jooksevad ikka mu silme ees, kuigi film lõppes ära juba pärastlõunal
Kohtusin täna oma noorusega
Põneva, kurva ja rõõmsaga
Ait äh Jaan !!!
Ilusaid filmitegusid soovin Sulle veel ja veel

No comments: