Thursday, April 22, 2010

Kõige rohkem võidab see, kellel on surres kõige rohkem asju;)
Ma kolisin oma uude majja vaid seljariietega, sain maja täisvarustusega
Olin jälle kaalus juurde võtnud ja mu saleda aja asjad jäid korterisse, mis saab lõpuks müüdud, see tähendab, et homme ma loodan, et saab lõpuks paberid korda
Ma pean siis korterist ära tooma oma asjad
Seega saab äkki üks eluperiood mu elust läbi
20 aasta jooksul on ikka kogunenud träna
Mul on juba maja asju täis, kuhu ma veel ühe elamise asjad panen?!
Ja siis kui ma olen otsustanud, et ma enam sealt midagi ei taha, pole tagasiteed, 20 aastat mu elust jääb sinna maha.
Ma ei tea, mida võtta, mida jätta, või teha suur jaanituli?!
Ja kui ma siis panen enda järel ukse lukku, annan ära võtmed…
Elu läheb edasi, aga tükk oleks kusagilt nagu ära kaksatud?!
Mul oli nagu kogu aeg mingi tagasitee, kuigi mu elu töö oli korraga otsa saanud, sõbrad lahkunud..
Seal olen ma rõõmustanud ja muretsenud, eluga toime tulnud ja mitte tulnud..
Lapsi oodanud, kasvatanud, teele saatnud…
Nüüd on joon vaja alla tõmmata ja korraga
Ma ei teadnudki, et see nii raske on…
Asi polegi nii väga sealsetes asjades, vaid milleski muus
Ma arvasin, et see eluperiood sai mul ammu otsa, aga see lõppeb alles nüüd
20 aasta eest kolis sinna korterisse lootusrikas noor naine väikese tütrega, tulvil ideid ja plaane, oma pesa punumise igatsus põues, mu nooruse kõige ilusamad aastaid jäid sinna setumaale, siputasin nii kõvasti, et ellu jääda ja ei saanud arugi kuidas aeg must mööda libises …
Nüüd kolib sealt välja poolesaja aastane lombakas eideke
Ja ma ei tea kuhu lootus jääb, kas ta tuleb minuga kaasa või takerdub setumaa metsadesse?!

No comments: