Friday, April 30, 2010

Eile oli isemoodi reede
Palk laekus mitu tundi oodatust varem
Väljas oli üle 20 kraadi ja ma riietusin suviselt
Olin muidugi veidi üllatunud, et eelmise suve kleit ei tahtnud mu korseti otsa hästi mahtuda
Aga kuidagi ikka mahutasin end ära ja me suundusime perega uude pubisse
Bussijaamas olevasse ammu tühjalt seisvasse kaupluse ja söökla ruumi on tehtud uus pubi „Turist“
Ütlesin siis Tormile, et lähme jäätist sööma, et ta laseks endale puhtaid riideid selga panna
Ta oli ennast õues ronides ja roomates teinud mudamolluskiks
Pubi uksest sisenedes hõiskas ta rõõmsalt ja valjult oma heleda häälelesega, et lähme jäärist sööma
Olime ise ka tõelises õhinas, et on nüüd uus koht kuhu perega minna
Meile toodi jäätis lauda supilusikaga ja poiss toppis seda endale vapralt sisse, kuigi tema käes tundus see lusika hiigelkulbina
Arve oli muidugi meie jaoks suur ja tükk aega me sinna ennast ei topi, on uues kohas ära käidud, ruumid nähtud ja kohv maitstud
Oli päris kange ja maitsev kohv
Suundusime siis peal jäätise söömist toidupoodi ja seal läks põrgu lahti
Poiss oli kui ära vahetatud - karjus, kisas, vehkles, kakkus õllepudeleid riiulitelt alla…
Riina pidi ta toidukärust välja sikutama ja lapsega korraks poest välja minema, et me saaks oma ostud rahulikult lõpule viia
Peale poeskäimist läksin kirikusse reedeõhtusele Taize laulude õhtule ja vaatasin juba kaugelt, et mida ometi teeb pastori proua kiriku ukse taga seistes: tammudes kord ukse poole ja sealt siis ruttu kaugemale tõmbudes
Kirikus oli vähemalt 10 kraadi külmem, kui õues ja sisse minekuks pidi kanget iseloomu kasvatama
Maha istudes ei olnud vigagi ja tasapisi läks meelest ära, et külm on
Hääl on mul peale viiruse põdemist ikka veel kriiksuv ja kõrgete nootide võtmine oli seotud mõningaste raskustega
Tulin kirikust koju ja selleks ajaks oli saun valmis
Sauna minnes võttis meid vastu ebameeldiv üllatus
Kuumaveetorud olid lõhkenud, sauna eesruumi vaibad olid veest läbiimbunud ja sooja vett pidi pesemiseks majast tassima
Minukene oli muidugi pea õliga enne saunaminekut kokku määrinud nagu juuksur soovitas ja ma ei saanudki seda peast ära, nüüd on mu juuksed koledasti rasvased ja hoiavad imelikult
Tavapäratu reede ma ütleks;)

No comments: