Saturday, April 17, 2010

No olengi poolesaja aastane valmis

Mis tunne see on ma ei tea
Selline tunne ehk, et keegi teine juubeldas, ma käisin lihtsalt luuletusi lugemas;)

Ma küll poolesaja aastane pole
Sain eile ortopeedia keskusest roosa tugikorseti ja nüüd tunnen end eriti noore ja tugevana;)
Lilli ja külalisi oli hulga, lilli oli vanni täis ja istekohad ja seisukohad olid enamasti hõivatud seal saalis
Tampere maja seekord nii külalislahke polnud, kui eelmistel aastatel, kohvi ja teed ei keetnud ja mingil hetkel oli tunne, et meid visatakse ehk välja, kui ajalimiit täis on
Midagi kurja ikka ei tehtud ja saime kenasti ära koristatud oma laga ja rahulikult lahkutud
Osa külalisi jäi kuhugi oma argitoimetuste kütkesse ja osal olid huvitavamad ja tähtsamad üritused, aga igaüks teadis ise, millega ta riskis ja millest ta ilma jäi
Elu tükib vanasse rööpasse tagasi, poisid jäid veel linna ja kui nad kodus tagasi on, võib rahulikult edasi rühkida
Mu esiklaps saab täna 24
Juba aastaid ei saa ma talle hommikul voodi ääres laulda, nii ammu on ta pesast välja lennanud
Eile kohtasin vanu sõpru, keda aastakümneid polnud näinud ja jällenägemisrõõm oli tõesti suur
Teine poolsada on nüüd käima lükatud, näis kui pikalt siis veeretada annab?!
Suured tänud kõigile, kes mind tervitasid ja neile, kes kohale jaksasid end vedada!!!!
Olge terved ja kena kevadet!!!

8 comments:

Mariihen said...

Palju õnne, tervist ja jaksu järgmiseks pooleks sajandiks!
Mul see verstapost sügisel ületatud. Põen siiamaani :)

helle said...

Tahtsin Sind juba eile õnnitleda, õigel päeval, aga uut postitust polnud. Tean küll, et Sa olid kodust ära.
Pole see 5o veel midagi, esialgu on põdemist, et 5 tuli ette. Nüüd saad veel kaua öelda, et 50 ringis.
Jõudu ja tervist.

joanamari said...

tänan heade soovide eest!!!
ei ole midagi põdeda
ma isegi uhke, et nii vana aga nii noor veel;)

Udo said...

Õnnitlused selle nooruse ja selle vanuse puhul. Vali siis ise kumb paremini sobib. Kui tahad ulakas ja üleannetu olla, siis no see noorem ja kui tahad targem olla, siis no see elukogenum.

Emmeliina said...

Küll ma otsisin eluarvu.
Küll ma jagasin jagamatut –
kuni taipasin tasahilju,
et sa leiad saatuse summa,
kui korrutad välgujoaga
oma elu surmkümmend suudlust,
hullsada ilusat hetke
ja tummtuhat valutuiget. (1971)
Betti Alver /Eluhelbed/

joanamari said...

tänan kõiki ilusate sõnade ja heade soovide eest!!!

sille said...

Palju õnne! :)

kaaren said...

õnne, ilu ja elu!