Thursday, April 1, 2010

Olen söönud ära kõik kodused tabletivarud joonud ära keldrist mahlavarud
Ostnud sadade kroonide eest igasugu tablette juurde
Neid neelanud kohusetundlikult öösel ja päeval
Aga…
Mu nina on ikka punane, kopsudesse end elama sättinud kassid ei ole lahkumissoovi välja näidanud, pea lõhub ja kõik elundid mu ala ja ülakõhu piirkonnas on meeletult valusaks köhitud
Hea ei ole ei püsti ega pikali, külili ega selili
Eile hommikupoole oli nagu veidi parem
Siis sai linnas aga käidud, asju aetud ja õhtul oli tunne, et oleksin saand nagu uue viiruse
Silmavalu ajas täna varahommikul jalgele ja päev paistab tulevat raske
Teen veidi tööd ära enne kui päris tööpäev algab, sest voodis ka pole mõtet valutada, asendi muutus ikka leevendab veidi mu hädasid
Olen täna pikka päeva tööl ja ei tea kuidas selle aja vastu pean
Keha on nagu mäda paise mis vahepeal nagu vulkaan purskab ja mind valusasti raputab
Mõnel hetkel on tunne, et tahaks karata kaelani järve või kuumavee tünni, et veidigi leevendust saada
Aga lohutan end sellega, et kõik kunagi möödub…

2 comments:

helle said...

Küllap sünnipäevaks saad terveks!

joanamari said...

loodan ise ka
aga sinna on juba nii vähe aega:(