Thursday, August 5, 2010

Hull inimene?!

Raha ei ole
Vaevalt tuleb oma rahadega välja
Ta läheb lastega rock festivalile
Lubasin pesamunale, et kui ta kenasti kooli lõpetab ja gümnaasiumisse sisse saab, teen talle välja festivali pileti
Tasapisi kogunes see sinna minev seltskond neljaliikmeliseks
Mu lapsed on kõik hästi tublid ja kes kaasa tulla tahtis, see ka tuleb
Õhtu otsa vaaritasin, et süüa kaasa võtta, sest nii rikas ma ei ole, et toidutänava müügiinimesi üleval pidada.
Vastu kooli aasta algust selline ettevõtmine
Hull inimene
Ma muidugi tõstsin natuke raha kõrvale, et pesamuna ikka vihikud saaks ja pereema arstile minna
Aga kitsaks läheb
Kartulikott on nurgas ja makarone on ka nii, et pöidlaimemiseks ehk ei lähe;)))))

Eile pidasime ühe lapselapse sünnipäeva ja lubasime tal süüa jäätist niipalju kui talle mahub
Loodan et, ta kõhuke sellele katsumusele ka vastu peab
Üldiselt oli ikka üks tohuvapohu
Lapsed koerad, kassid tormasid ringi ja mõned neist tegid asju, mida nad tavaliselt ei tee
Tõstsin juba häält ja siis sain oma tütarde käest sugeda
Vanaisa soovitaS sõnakuumatutel kukla karvadest kinni võtta
Ise ma neile lubasin kõike head ja paremat ja kui nad siis ülemeelikuks läksid, pidin veel karistama hakkama?!
Aga kuna nad närvidele mulle hakkasid käima, kargas ka minu seest üks kisatoru välja
Sain kohe ka aru, et pole mõtet ärritatud seltskonna peale veel ärritatud häält teha ja läksin õue küpsetama ja praadima
Mõned kotletid panin lauale ja üks lastelastest küsis seda süüa
Maitses natuke ja talle ei sobinud ja viis ära koerale ja siis hakatigi laualt head toitu koerale loopima
Kukkusin jälle kisama
Minu lapsed tormasid vaatama, mis värk on, kui avastasid milles asi naersid, et üks ullike ees teine järel
Süda öösel tegin veel ammu soolamist ootavaid kurke sisse ja hommikul enne seitset läks uni ära mõtte peale, et nii palju on veel teha
Kuna päev pole kummist, siis enne kui see perenaine rocki mutiks kehastub, peab ta veel palju asjatama
Hoidke mulle ja mu perele pöialt, et meil kõik kenasti läheb
Et kõigil mõistus kaasas kenasti käib ja üritusest üks tore asi kujuneb

Ilusat nädalavahetust kõigile

No comments: