Monday, August 16, 2010

Vahepeal on mitu sündmust olnud

Pojal oli meie kodus mingi kamba kokkutulek ja see kulges päris rahulikult, kuigi ma oleks rõõmustanud, kui nad poleks üht asja mitte üldse pruukinud
Nende hulgas oli ilusaid, kenasid ja räsitud noori
Loodan, et neist tulevad kenad ja vastutustundlikud kodanikud
Mu silma all olid nad kõik kenad ja ontlikud, kuigi enda tutvustamisega jäid nad enamus jänni
Valmistasin neile mõned road oma tagasihoidlike võimaluste juures ja mõni ka muidugi ei pannud raasugi suhu, kes maitses, võttis isegi juurde
Üks noormeestest paistis silma erilise karskuse ja enda kena ülalpidamisega
Kui teised ennast rumalaks jõid ja suust suisa roppusi loopisid, oli ta pigem vait ja kui roppused olid koos oma omanikega lahkunud, kukkus mõnusalt filosofeerima, seda kõike kuulsin ma oma magamistoa aknast , mille alla kokkutulnud noored endale oma teada omaette olemise sättisid;)))

Veel käisin ma Cantervilla lossi aias eakate tantsupeol Pikasillas, mis oli ülimalt tore ja vahva
Nii palju kenasid eakaid inimesi rõõmsalt liikumas
Ilmelised kostüümid ja toredad inimesed
Ma veidi kartsin sinna minekut, sest tervis pole ju hea ja riided kehvad jne
Hommikupooliku veetsin mõnusalt oma setu kitasnikus ja pärast proovisin kuidagi olla ära
Ühel hetkel haaras mind nii suur tantsu rõõm, et unustasin kõik oma ihu ja hinge vaevad
Bussijuht hea inimene viis kõik rõõmsad tantsumoorid kodudesse laiali pärast pidu
Jõudnud kodutänavale, koperdasin koju, jõin kui nädala aega kõrbes olnud hobune vett nii palju sisse, kui mahtus
Peol olles ma juua eriti ei julenud, kartsin kurbi tagajärgi
Käisin lapselapsega koos dušši all, pidžaama selga ja teki alla
Magasingi vist mingi aja , enne kui mind telerist tulev hirmus lärm ja mu keha vajadused üles äratasid
Tatsusin jahedasse õue ja istusin aias laua tagas
Nii mõnus oli istuda pimedas siidise tuule käes
Kaua sa ikka väljas sitsid, kunagi tuleb ka tuppa minna
Toas koristasin veidi ja mõtlesin välja sõjaplaane, kontrollisin kõik voodid üle, lugedes päid;))
Olid voodid asustatud ja lapsed kõik kenasti unemaal
Loen oma meilid ja poen ka põhku
Homme ka päev ega kõike saa ühe päevaga(ööga) ära teha ja mõelda

No comments: