Monday, August 9, 2010


Seda te teate, et mu laps sai Viljandi kultuuriakadeemiasse sisse ja kahele erialale veel
Aga nüüd on vaja ju sinna õppima minna
Ja kuskil ka elada
Lisaks sellele, et ühikas kopsakas üür on , on vaja kaasa võtta ka kõik asjad
Alates voodipesust lõpetades toidunõudega
Olin nädalavahetusel Viljandimaal ja arutasin neid asju oma sealsete sõpradega
Meil tekkis geniaalne plaan, et mu sõbrad kingivad mu lapsele tekid padjad ja taldrikud ja me viime need esmaspäeva hommikul ühikasse ära
Et mul tüdruk ei pea tassima kodust asju ära
Mõeldud tehtud
See plaan meeldis ka ühika majutusjuhile
Pakkisin õhtul sõpradega koos kena kohvriäie ja hommikul üllatus, majutusjuhil telefon väljas
Torm võttis elektri ära ja ta ei saanud oma tühja telefoni laadida
Aga me ei teadnud seda mis on
Püüdsin siis helistada ühika perenaisele, aga selle telefon küll kutsus aga ei vastanud
Sõber, kes mind kodinatega bussile viis, jättis tütre asjade kohvri enda autosse, et kui laps tuleb helistab ja siis saavad nad kunagi kokku ja sõitis minema
Nagu ta autoga parkimisplatsilt välja oli sõitnud, helistas perenaine mulle tagasi
Ja lubas kohvri ise ühikasse ära viia
Helistan siis tagasi sõbrale aga sõber ei vasta
Helistan ja helistan ja helistan ei midagi
Perenaine saabub bussijaama ja mina istun õnnetult kohviloigus, mille ma papptopsist rabistades enda jalgade ette ja laua alla olin valanud ja helistan ja helistan
Läkski siis perenaine ära
Jõudis mu buss ette ja kui oma kodinatega ja kohvilõhnasena bussile sain, kukkusin majutusjuhile helistama
Küsisin majutusjuhilt, kes oli oma telefoni laadima saanud, ühika aadressi ja saatsin selle sõnumiga sõbrale, et kui ta veel Viljandis, et ehk viib sinna kohvri ära ja saavad ehk seiklused otsa
Lootus pidi ole ma lollide lohutus
Helistab mulle siis sõber ja küsib mis ma muretsen, sada korda helistand ja sõnum ka
Tal olevat olnud koosolek ja ei saanud rääkida
Lubas siis kohvri ära viia
Mõtsin oi kui tore
Mida, helistab natu aja pärast ja ütleb, et maja kinni ja ei ühtki inimest
Helistan majutusjuhile, vastab automaat, et võrk hõivatud
Lõpuks sain kätte, ütles et ehk ei osanud mu sõber uksekella lasta, et läheb vaatab
Helistan sõbrale :võrk hõivatud
Lõpuks sain siis ühendust ja teada, et kohver kohal
Lõpp hea kõik hea ma loodan
Jõudsin vintsutustele vaatamata koju, Viljandi Tartu bussis pidin taluma ühe noore neiu põlglikku olekut enda kõrval ja Tartu Räpina bussis kergitas üks papi mu kõrval ikka oma reit ja tuharat ja ohkas raskelt, et peab sellise pekise mooriga pinki jagama
Mingil hetkel sai kõrvaliste üle bussi vabaks, kuhu ennast istuma sättisin ja siis ta pääses sest piinapingist ja pani oma koleda veneaegse portfelli ruttu oma kõrvalistmele, et keegi enam ta otsas istuda ei saaks;))
Õnnelikult kodus, harutasin seljast oma kena uue kleidi ja kukkusin pannkooke küpsetama, sest kodused olid emata näljas;))
Lapsepoja porgand sirutas mulle terekätt ja nõudis ka süüa

Koogid tehtud, mõtsin ülakorrusele ronides, et keeran lõpuks ülehulga aja oma voodisse pikali ja magan, aga siis tuli meelde, et pean südaööni valves olema
Sättisin end arvuti taha ja nägin aknast, et mees uitab õunaias endal lõuapärad liikumas
Hüüdsin endale ka õuna tuppa
Haukasin värsket alles oksast tulnud õuna ja mõtlesin, et külas on hea, aga kodus parem, töötegemise kohustusest hoolimata

No comments: