Monday, August 2, 2010

Kummaline unenägu


Mul oli põhikoolis üks sümpaatia, kellest siiamaani väga lugu pean
Ega ta minust nii väga välja kunagi ole eriti teinud, aga see selleks
Ta oli meie klassis kõige pikem ja põnevam poiss
Ta kunagi ei kraaklend ja räuskand nagu teised klassivennad, oli kuidagi vanem ja tõsisem
Ta oligi teistest paar aastat vanem
Kui teised poisid olid nagu poisid ikka: üleannetud ja lärmakad, oli tema kuidagi isemoodi vaoshoitud
Sellega ta mulle silma ka jäi
Ega siis algkooli ajal saand välja näidata, et sulle keegi meeldis ja üldse vaatasin ma ka teda kaugelt ja õhkasin kodus üksi teki all;)))
Peale kaheksandat klassi läksid me teed lahku, mina läksin õpetajate seminari, tema jäi samasse kooli keskkooli ossa ja hiljem Tallinnasse instituuti
Hiljem kui ta Tartus tagasi oli, kohtusime vahel kultuurimaja pidudel, hoidis ikka kuidagi omaette ja oli selline nagu ikka
Kättesaamatu noh;)))
Ma ei mäletagi kust ma ta telefoni numbri olen saanud, aga aastaid on tal see üks ja sama
Vahel helistan ja küsin kuidas läheb ja ta vastab, et neljad viied
Kui mul mõne aasta eest raske op oli, sõidutas ta mind pärast haiglat arsti juurde ja pärast koju, ikka oma vaiksel viisakal moel
Meie kummagi elu on oma rada läinud ja ma ei mõtlegi ta peale enam ammu
Ainult siis, kui Tartus olen, siis oleks tore näha, siis ikka vahel helistan, aga ta on alati väga hõivatud
Mängib ikka kättesaamatut;))))
Täna öösel nägin unes, et elasin või ööbisin mingis kummalises kohas, kus oli väga kitsas köök ja kõrged uksed
Hakkasin nagu juba magama minema ja vaatasin kella, et juba üle südaöine aeg, koputati köögiuksele ja sealt pistis mu kooliaegne armastus pea uksevahelt sisse ja uuris, mis kell ma hommikul bussile lähen, et ta saaks siis mulle hommikul aegsasti võileibu teha ja enne mu reisi neid mulle pakkuda ja koos minuga siis ühtlasi kohvi juua
Ärkasin selle peale üles ja imestasin
Pole ammu teda näinud ega isegi mõelnud ta peale
Jumal
Mõtsin, et äkki on tal midagi juhtunud
Miks ma nägin seda kummalist und?!
Süda jäi kripeldama
Helistasin talle hommikul ja ta vastas mu küsimuse peale, et kuidas tal läheb, et neljad viied
Kui rääkisin talle oma kummalisest unest, siis ta ütles, et selles polegi midagi kummalist ja nii ta teekski kui tal selleks võimalus oleks
Nii tehaksegi ju, ütles ta;)))
Olen mõelnud sellele kõigele terve päev ja mõtsin, et panen kirja
Vahva lugu ju?!
Pilt on pärit siit
maailmaparandaja.blogspot.com/2007/12/prohvet..

2 comments:

Anonymous said...

See on kunstnik Josephine Walli pilt. Tema imeilusaid pilte saab rohkem näha siin:
http://www.josephinewall.co.uk/art_gallery.html

Ingelise Israel said...

Aitäh et jagasid oma unenägu:)
Ju seal ikka mingi ühendus on teie vahel :)


Ja tänud info kunstnikuinfo eest - olen tema pilte varemgi endale erinevatest kohtadest noppinud, nüüd tean, kes on autor :)