Saturday, August 7, 2010

Rambil siis käidud;))))


Peale esimese päeva kontserte ma sinna enam eriti ei kipu
Olen vanaks jäänud vist
Mulle ei istunud see “muusika”
Ma ei saanud arugi, mis neil muusikutel mulle öelda oli, sest nad karjusid midagi mikrofoni ja minuni kostis vaid mingi kole müra.
Mu lapsedki vist läksid sinna vaid suhtlemise pärast
Ainus kuulatav ansambel minu jaoks oli eile “Oak tree”
Lasin end sealt Viljandist ära tuua ja luban Mulgimaa ühe külakoha rahul ja vaikusel enesesse voolata
Magadagi sain üle hulga aja häirivate unenägudeta
Lapsed on mul täna hommikupoolikul juba telefoni teel üle kontrollitud, hääled olid neil vahvad ja reipad ja ma täitsa usun, et neil on kõik korras
Kui eile bussi maandusime, et Viljandi poole sõita, kukkus mu pesamuna mind noomima, et olen ülihoolitsev ja ma ei peaks nii väga hoolitsema, sest nad juba ju suured
Meie hinangute kriteeriumid on muidugi väga erinevad
Minu meelest ei ole inimene veel täiskasvanud, kui ta ei suuda end ära elatada, oma makseid tasuda kõrvalise abita,teha iseseisvalt elutähtsaid otsuseid.
Ühesõnaga tuleb endaga toime, ilma et keegi peaks teda koguaeg aitama
Siis sel juhul on enamvähem täiskasvanud mu tütred, aga teised on veel küllalt väikesed vanusest hoolimata?!
Ilm tahab ikka kõike ja kõiki päris ära küpsetada aga suurte puude all tsaariagses osmikus on mul päris hea olla, kui nina välja ei topi
Leidsin kaltsukast ühe kena kleidi, mida veidi oma salli värkidega kohendasin ja tunnen end sellega päris hästi
Luban endale paar vaba päeva kodust eemal ja siis võib jälle edasi rabeleda
Ilusat augustit kõigile

No comments: