Thursday, August 19, 2010

Meil hakkab siin suvi otsa saama,



mitmendat päeva juba kallab vihma
Lasin pojal eile tassida kausi vihmavee toru alla ja täna kuulen, et lapselaps tulles lasteaiast suundus kohe sinna vette, solistab ja solistab
Mina ülalkorrusel teen arvuti taga tööd ja kuulen aknast ühtlast solistamist õues;)))
Kamandasin siis vanema poja last veest välja tirima
Kohe oli ka hädakisa kuulda, et memme appi Roland kisub mind;)))
Tuppa sikutati üks tilkuv ja kisav Tormi poiss, aga kui laual arbuusi märkas, taltus ja lasi end rahulikumalt koorida.
Ta kuidagi ei taju, et suvised soojad möödas ja enam ei saa lobistada vees nii palju kui tahad
Riputasime tilkuvad kehakatted kuivama ja andsime uued kuivad vastu
Mina olen hommikust õhtuni arvutivangis, asendan puhkusi ja igatsen kusagile ära
Kui saaks läheks viskaks end järve siruli, aga selleks peab sada asja enne tegema kui see teoks saaks
Tööpäev õnneks saab lõpuks ka otsa ja asutan end poodi minema
Kõik mis toidulauale vajalik oleks on otsa saanud
Hea et kuhugi minna on vaja
Muidu istukski siin toas lõpmatult

2 comments:

helle said...

väga meeleolukas pilt

joanamari said...

tänan
ma olen endale alati sellist pinki igatsenüd aeda
seega jäi see pilt mulle silma