Monday, December 29, 2008

See on sulle, kes sa vihkad lugeda palju ma söön ja seksin

Mu laps tegi täna sellist toitu, et kui oleks olnud, oleks tahtnud süüa seda kilode kaupa
Mu niigi väike magu ütles selle raasukese peale, mis ma raatsisin oma pisikesse kaussi tõsta, et SELLIST toitu küll sööks ja sööks ja sööks
Kui olin talle selgeks teinud, et seda rammusat toitu ta rohkem ei saa, jäi ta rahule ja saatis mu ajule teate: kõht on täis
Selles oli punast kala, võid , seeni, vahukoort ja makarone ning peale raputamiseks parmesani juustu, mida mina panin pool näpuotsatäit, et saada lõhna vähemalt ninna
Ma ise oleks pannud selle toidu sisse valmistamisel veel paprikat, sibulat ja sellerit, aga mu lapse retseptis seda polnud, aga seda punast kala jäi veel külmikusse ja kui tuleb isu seda toitu teha, teen ma omamoodi ja arvan et minu lisandid teevad asja veel paremaks
Rohelist sibulat ma muidugi panin enda topsikesse
Tulin oma kiisunõuga ära ülakorrusele, et ei saaks kellegi toidujäänuseid laualt habida, kui kellelgi miskit üle peaks jääma, aga SELLISE hõrgutise juures on see muidugi võimatu, kui maja on lapsi ja lapselapsi täis ning keedeti vaid üks pakk makarone
Loodan , et kui alla lähen, on pott puhataks lakutud ja ahvatlused on kadunud laste nahkpaunadesse
Kuna seda toitu nii vähe sai , pean miskit varsti uut nuputama, kasvavatel lastel seda kütust kulub
See pidi olema normaalne, et tiinekatel vaid tagumised jalad koguaeg külmkapist välja paistavad
Suurest jõulutangude keetmisest on veel tatart järel niiet pääsen suurema vaaritamiseta
Aasta hakkab lõppema ja läheneb selle aasta viimane palgapäev, kui Jumal annab, on neid palgapäevi ikka veel ja veel!!!!
Nimekiri juba pikk mida vaja osta kui „rahalaev“ saabub
Ämber läks katki, pooled maja juhtmed tahavad veel vahetamist, autol läks kojamehe mootor läbi
Ühel poisil on teksad läbi, teisel jalanõud, kolmandal pole sooje kindaid jne, jne
Tuleb koos maha istuda ja arutada, kes mida saab ja mis järgmiseks korraks jääb
Aga nii vahva on siis koos poodi minna ja teha nägu, et ma luban endale kõike, kuigi kodus on kokku lepitud , mida keegi saab
Aknast paistavad pimeduses tänava jõulutuled ja toa soojus teeb raugeks
Luban oma jalgadel olla veidi tallad üles poole ja siis putru praadima
Ilusat aasta lõppu kõigile!!!

2 comments:

Renna-Maria said...

Head uut aastat!Renna

joanamari said...

sullegi kõike kaunist mu armas sõbrake