Sunday, May 2, 2010

Raske päev oli eile
Käisin Põlvas uma pido proovis
Proov oli hoogne- laulsime, laulsime, laulsime ja siis sõitsime koju
Laulsime naistega, laulsime meestega ja laulsime bändiga
Koorijuhid olid vahvad, mõni oli meiega rahul mõni kohe ei olnud
Solist oli ka koorijuht ja tal oli ikka võimas hääl
Projektijuht Triinu oli kena ja bänd oli tore
Indrek Kalda oli aga hirmsas nohus ja mul oli tast kohe kahju, kui ta ma häält pingutama pidi, et üks laul koos kooridega ära laulda
Kui me bussiga Põlva kultuurikeskuse taha jõudsime, oli kamp tsiklimehe parkimisplatsil, hiljem tuli välja, et tsiklimeeste koor ja nemadki tulid kampa meiega häälitsema
Võimas tunne oli koos meeskooridega häält teha
Ühest ma ei saanud aru, et mõned memmed olid tulnud kohale vist ainuüksi seltsi pärast, keerutasid aga noodi lehti edasi tagasi ja lauluhäält ma ei kuulnud nende suust, koduses proovis nad vähemalt maigutavad suud;)
Mis mõtet on siis kooris käia kui seal mitte laulda!?
Niisama hoogsalt nagu proov oli alanud, ta ka lõppes
Kargasime püsti ja marssisime majast välja, bussi otsima
Bussijuht nägi meil välja nagu oleks nädala aega joonud ja nüüd saab kohe rooli taga infarkti, bussi omanik istus ees bussijuhi kõrval ja koguaeg seletas talle midagi ja bussijuht keeras ennast poole kehaga vestleja poole, et kuulda
Ühesõnaga ma olin hirmul
Tundus ka, et ta ei osanud nende nuppude ja kangidega seal bussis midagi tarka teha, omanik pidi aga õpetama ja juhatama
Tagasi sõites oli ta kuidagi kindlama käega ja omanik ka enam nii palju ei seletanud
Minu pinginaaber ei saanud aru, miks paaniliselt turvavööd otsisin
Tema ennast ei kinnitanud vastupidiselt minule, ju siis ongi sellise välimusega ja käitumisega bussijuhid selle kandi tavaline värk
Jõudsime õnnelikult Räpinasse tagasi
Lapsed olid kodus teinud maitsva toidu, mille ma koos panniga nahka oleks pannud,.
Sõin, vaatasin filmi ja pugesin kell 7 õhtul magama
Hommikul enne kella 5 avastasin, et on uus päev ja et on vaja tööle hakata;)
Ei tea kuidas ma selle päris peo üle elan, kui varahommikust peale platsis peab olema, ju ma siis pärast magan 3 päeva

No comments: