Saturday, June 4, 2011

Ärkasin eile hommikul ilge peavaluga üles




Ärkasin üles ja läksin alla ja jätsin telefoni üla korrusele
Avastasin külmkappi kiigates, et õhtul olin unustanud piima osta
Aga paljude lastega majas on piimapuudus kurjast;)
Koperdasin siis rataskelguga poodi, haarasin oma piimaportsu kotti ja suhkatvuhkat tagasi kodu poole
Miskipärast hakkas linn minu silma all täituma rahavariietes naistest
Igast ilmakaarest vuhkis neid linnavalituse poole
Aa
Memme taadi pidu!
Mina ogar oma suure peavaluga olin jätnud ju oma tarkavara teisele korrusele ja seal ta siis karjus, et mine laulupeole, mine laulupeole
Aga mineja tosserdas ei tea kus ringi;)
Tulin koju, konsulteerisin abikaasa ja telefonis sõbraga ja otsustasin, et ei lähe ennast kuuma ilmaga piinama
Ja õigesti tegin, ühel hetkel haaras mind selline valu ja selline enesetunne, et mõtsin et oioioioi , mis see on
Neelasin ühe ibumetini ja ühel hetkel oli nagu kergem olla
Sellisena küll ei oleks tohtinud laulupäevale minna

Mul on nüüd jälle paariks päevaks 5 last
Vahepeal pidin tükk aega 3ga läbi ajama;).
7 taldrikut, 7 nuga, 7 kahvlit, 7 tassi, 7lusikat, 7 magustoidu nõud...
Ja nii mitu korda päevas
Kui eelmise söögikorra nõusid ära pesta ei jõua, siis uuesti lauale panemiseks nõusid hästi ei jätku
Eile võtsid suured lapsed nõuks ja aitasid memmel nõud ära pesta, ära kuivatada ja kappi panna
Nii mõnus oli hommikul kööki minna ja tühja ja puhast kraanikaussi eest näha
Nüüd taldrikud tassid, noad kahvlid, lusikad lauale, tainas kerkima, kohv käima ja pannkoogi masin huugama
Kõigile vahvat pühapäeva!!!

No comments: