Thursday, June 30, 2011

Ootasin mitu päeva juba külalisi




Tütreraas pidi oma noormehega tulema külla
Olin veidi erutunud ja isegi häiritud
No kuidas siis me kodu paistab võõrale pilgule ja ega ma äkki ehk elu armastust lapsel ära ei riku millegagi
Tütar ükskord hirmutas mind ära, et ta nagu ei julge hästi teda siia koju tuua
Olin sellest täitsa solvunud
Nüüd siis otsustas, et ikka tulevad
Kartused olid asjatud
Ma ei taha ära kiita, aga noormees on armas, intelligentne, empaatiline, hea suhtleja
Integreerus momentaalselt ja kenasti mu suure pere melusse
Tegin eile kaks korda juustu pirukat ja esimene kord õnnestus laitmatult, kuigi mul polnud kõik asju õigetes kogustes sisse panna, teine kord tegin täpselt retsepti järgi ja siis ei saanud ikka väga hea
Õhtul tegime muffineid, soolaseid , polnud kunagi teinud ja jälle polnud mul retseptis ette nähtud osiseid, aga tuli hästi välja
Nii et üks küpsetamise ja külaliste vastuvõtu päev
Pojal tuli ka sõbranna külla, aga see on nii õhuke, et korraga ma teda ei näinudki, kui kohale ilmunud oli
Poeg oma preiliga me pere ühisest teejoomisest osa ei võtnud, olid kusagil ära
Täna pidin siis oma kuulsat makaroni omletti tegema tütre tellimisel
Nii vahva on kui laua taga istub hulga ilusaid intelligentseid inimesi, kelle vestlused on sisukad ja lahedad ning mina olen selle toreda noortekamba esiema;)
Elu on ilus , olge terved

No comments: