Saturday, June 18, 2011

Olen hommiku inimene



Ise ma nii usun;)
Viimasel ajal tundub, et hoopis ööinimene
Täna öösel ma küll lugesin välivoodi ribisid ja kehitasin oma keha ja vetsus ei elanud öö otsa, aga muidu pool nädalat olen ööinimene olnud
Reede vastu laupäeva ööbisin oma hõimlase juures ja seal oli ikka põrgu lahti
Kui õhtul sinna laekusin, värises ja mürises see maja valjust muusikast ja purjus häälte mürast
Toas polnud see nii vali , aga öösel kui asutasin end kemmergusse elama sättima, oli ikka hull küll
Mind võõrustav memm seisis pimedas koridoris ja vahtis hirmunult avatud aknast kärarikkale tänavale
Tänaval karjuti, maja klopiti, uksi ja aknaid peksti kokku ja lahti
Kui kella viieks möll vaibus, oli mul vaja juba tõusta ja end pealinna poole teele seadma hakata
Võõrustaja lubas õhtul, et annab mulle hommikul teele kaas võileibu , aga hommikul kui ma asjatama hakkasin, ta oli lõpuks ka uinunud, mina seda leiba ei leidnud
Kolistasin köögis ja koridoris ja külmkapis ringi
Ühel hetkel, kui juba riides olin ja ukse poole sammud seadsin, ta ärkas ja pistis mulle ikka kaasa võileibu, tomatit ja pudelivett
Marssisin rõõmsalt karges hommikus bussijaama poole
Enne reisima asumist kiikasin ilmalehte ja otsustasin duubedada oma riietust
Bussijaama jõudnult leidsin, et mul on higimull otsa ees ja puhvetis koorisin end õhemaks
Kuna seal polnud kedagi peale mingi purjus noorukite seltskonna, kes panid tähele ainult iseennast, furoori keset saali striptiisi tegemine ei tekitanud , rullisin oma setuseeliku ja abikaasa triiksärgi, mida igapäevaselt kannan kokku , ostsin tassi kohvi ja asusin ilkuma kelmi kallal, kes seal samas kohvi ja mingit alkohoolset vedelikku tarbis
Ei tea kas see tegevus selle üles kaalus, mis kahju see kelm mulle kunagi teinud oli, aga rahuldust pakkus küll)
Lõbustasin end veidi sellega ja nii saabuski tallinna buss
Sättisin end paika ja sõitsin
Jõudsin kohale jälle parasjagu nii vara, et enne koosolekut oli aega ühingu esinaisega suhelda, rahulikult end sättida ja kohale jõuda
Koosolek oli vahva, sai näha uusi ja vanu ühingukaaslasi, kuulata ettekandeid, mis rikastasid ja lõbustasid
Päeva lõpuks oli ruum nii umbne, et ma ei saanud aru, mis mind piinab; kas väsimus, nälg, õhupuudus või kõik kokku
Õue saades sain aru, et kõige suurem häda oli õhupuudus
Buss ootas peatuses ja tagasi reis läks libedalt
Tartus klappisime sõbraga õhtusöögi ja mina asusin üsna pea välivoodiribisid lugema
Minu võõrustaja hakkas kell 7 köögis, kus magasin, häälekalt hambaid pesema, see peale otsustasin ise ka ärkajaks tüdrukuks hakata
Klappisime hommikusöögi ja pühapäev võis alata
Olge mõnusad!!!

No comments: