Tuesday, June 7, 2011

Nüüd on jälle peaaegu


, et vanas rütmis me elu
Pisike lapselaps lasteaias, suurem kodus vanaemaga, pesamuna koolis
Vanem poeg oli nädalavahetuse koos oma neiuga kodus ja see oli värskendav tuul mu elamises
Võtsin end kokku ja korrastasin kabineti nii, et seal sai ööbida ja tundus, et noortele see pesake, mis ma neile sättisin, täitsa meeldis
Tüdrukut nägin esimest korda ja ta jättis endast päris meeldiva mulje
Selline kena tubli maatüdruk, ebamaist värvi silmadega
Ei ta kartnud koera ega kitse, oli nõus kohe haarama vikati, võitlemaks mu aiamaltsadega
Kui vaid vihjasin, et noored võiks suure pere einestamisest tekkinud nõulasu puhtaks pesta ja kappi panna, võtsid noored kohe tüdruku juhtimisel härjal sarvist ja kui eile hommikul ärkasin, ootas mind korras ja puhas köök ning söögituba
Kohe selline hea tunne oli, et mul on lõpuks tublid ja täiskasvanud lapsed, kellest on vaid rõõmu
Kallil kaasal on mingi kana mu kehakatete tagavaraga kitkuda, võtan nüüd siis ette inventuuri, et ta ei peaks igal õhtul koju tulema ja mu kleitide rohkuse peale, mida ma kunagi ei kanna, vihastama
Kõigepealt on vaja kitsepoiss karjamaale talutada, vahib juba päikesetõusust alates mulle aknast sisse, et kuule mutt, kõht on tühi;)
Hammas on ikka paistes ja teeb pea hulluks, hambaarst ka ei ole mingi selgeltnägija, et helistaks mulle, et vot see aeg on tal vaba, et ta teab, et mul hammas paistes, vaja korda teha;)
Eilne päev läks nii ära, et ei saanudki talle helistatud
Kui hommikul tööpäeva lõpetasin, helistas üks sõber, et lähme ujuma ja kohe läheb buss
Kargasin kitasniku sisse, trikoo ja rätik kotti ja bussijaama
Kui ujumast tagasi tulin, olin nii väsinud ja näljane, et helistamiseks polnud oidu
Peale lõunat tõmbasin teki üle pea, hammas ka ennast meelde ei tuletanud
Kui ärkasin, oli kell nii palju, et hambaarsti kabinet juba suletud
Laps koju, supp pliidile...
Kits koju, poering
Lastele midagi kõhtu, hambad-jalad puhtaks, pidžaamad selga, lapsed teki alla, ise ka ja varsti kireski jälle kukk
Nii need päevad veerevad
Elu nigu hernes;)

No comments: