Friday, October 31, 2008

ELU ON MUUSIKA

Koolivaheaeg hakkab lõppema ja mu maja hakkab ka tühjenema
Raahel tüdruk sõitis eile ära suurde linna
Ütles veel bussijaamas, et kahju et Tallinna ja Räpina tee nii pikk on muidu sõidaks ta minu juurde igal nädalavahetusel
See oli mulle tunnustuseks, et minu juures tahetakse olla
Täna viime Koidu ära ta emme juurde
Ja siis läheb elu vanas rütmis edasi
Mina ikka Tormiga koos hommikust õhtuni, Riina kahe kohaga tööl ja õhtuti muusikakoolis, poisid jälle oma põhikohustuste juures, vaheajal sai veidi vabamalt võtta
Lapsed hoidsid üksteist ilusti ära ja ma ei pidanud igale poole oma sõimekat tirima
Viirused ikka kimbutavad, ei lase mul öösel korralikult magada
Nohu tükib kallale ja Tormi ning Riina ongi juba nohused
Tormi ka kontrollib öösel iga paari tunni tagant läbi une kas oleme kõik kodus
Aga muidu on justkui kõik korras
Õhk oli talviselt karge kui õhtul Taize õhtult Riinaga tulime
Eile oli usupuhastuspüha lisaks tavapärasele reedeõhtusele Taize õhtule
Käisime Riinaga kirikus laulmas, õpetajapaarile abiks
Kui nad novembri lõpus saksamaale sõidavad, peame Taize õhtu iseseisvalt jälle läbi viima
See on väikese linna eelis, et on võimalik igal pool kaasa lüüa, sest neid tegijaid vähe
Kõndides Riinaga käsikäes läbi pimeda karge sügisese linna, kostis järsku Riina , et elu on muusika
Jah minugi hing helises veel edasi, kui suu vaikinud oli juba mitme hetke eest
Kirikus laulmises ongi midagi erilist ja ülevat, mis annabki tunde et,
ELU ON MUUSIKA

No comments: