Tuesday, October 14, 2008

mõnus teisipäev oli täna

Pole neli päeva oma päevikusse midagi kirjutanud, sest halbu mõtteid ei tahtnud enam kirja panna ja häid ei olnud mõnel päeval käepärast
Kuna ma tean, et mu kallis tädi ja mõned sõbras mu päevikul silma peal hoiavad ja kui ma tükkaega ei kirjuta, muretsema hakkavad, teen ma täna uue sisse kande, et teada anda oma tegemistest.
Olen oma tervisega ikka kimpus
Aga ega see mind veel pikali voodisse päris ei suru
Mõni päeva olen terve päeva voodi sõber, järgmine päev leegin jälle ringi
Teen ikka jõudumööda kirikumuusiku tööd, koogi ja küpsise eest
ja mõnikord ka aitäh eest.
Nii suurt nälga mul enam ei ole, et peaksin end siis üle vaevade sellepärast pingutama
aga mõtet kodus surma oodata ka pole.
Kuigi olen ka seda teinud, et hambad ristis laulnud ja mänginud, teades et pärast saan ise kõhu täis ja lastele ka koju raasukesi
Pidudel olen nimelt viimaseks külaliseks jäänud, et laudadelt jäänuseid korjata, sest kodus olid lapsed näljas
Aga nüüd on ka lihtsalt niisama hea laulda ja pilli mängida
Ja kui midagi kaasa ka antakse on hea
Täna käisin hommikul AEKOPIKO rahvaga kohtumas, lahendasime väikese kaua südamel olnud probleemi ära, rääkisime asja lahti ja lahendus on ka käe ulatuses
Siis tormasin pensionäride tantsuproovi, kus tantsimise asemel pakuti head ja paremat, lapselaps oli mul muidugi kaasas ja käitus kui vana mees sõi ja jõi kenasti ja muudkui tänas
Jootis ennast mineraalveega ja ütles muudkui palun ja aitäh.
Kui muusika mängima hakkas, kukkus plaksutama ja ennast kõigutama
Vanaprouadele oli heldinud pilgul vaatamist küllaga
Siis tormasime lossi tagasi täiskasvanu õpinädala raames korraldatud keraamika tundi
Seda pealtvaatajale muidugi tormamiseks ei saanud enam nimetada, sest väike mees oli väsinud ja tahtis tänavale pikali visata, et teda lõbustada ja ikka kõndima ärgitada, siis sumpasime lehtedes, viskasime neid õhku, püüdsime jälle kinni ja nii me siis jõudsimegi suure mässamisega pooleks lossi
Seal sai väsimus võimust ja minu kujul kaksati kolm korda pea maha, mingid röögatused tulid ta kõrist ning ma enam ei suutnud midagi asjaliku selle saviga teha , kui unega maadlev väikemees mu seljas rabeles kord sülle kord maha, mind raputades ja mu poolikut tööd ohtu seades käte ja jalgadega vehkles
Kutsusin lapsele ema järele ja sain oma töö lõpule viia.
Nüüd olen kodus kui ront, kodukleitigi ei jaksa enesele otsida, tõmbasin pluusile hommikumantli peale ja kampsuni vist olen suure väsimusega jätnud lossi
Kuna õpitoad jätkuvad nädala lõpuni, saan ma selle kindlasti homme kätte
Panin broilerisüdamed pliidile hauduma, on plaan teha nendest üks soust spagettide kõrvale
Mehed: abikaasa koos poegade ja lapselapsega vaatavad ülakorrusel filmi, mul hea all rahulik toimetada, süüa teha ja arvutitööd siblida.
Lugesin netist, et see südamete värk pidi päris maitsev olema, isegi omaette delikatess, loodame siis kõige paremat. Hautasin neid veidi ja maitsesin, et ikka jube vintsked on, et peaksin neid sada tundi hautama, et hammas peale hakkaks , lasin läbi mikseri nad peenikeseks lisasin jahvatatud sellerit ja paprikat ja nüüd see südame pasteet muliseb rõõmsalt tulisel pliidil. Loodan , et lõppprodukt ka inimestele süüa kõlbab, Muki jaoks ikka nii palju vaeva ei tahaks näha, tema oleks neid ka ilma hautamatagi söönud rõõmuga.
Saabus mu kaunis tütar pikalt tööpäevalt: hommikul selvehallist koristamast, päeval lasteaiast muusikut mängimast ja nüüd muusikakoolist
Kamandasin ta lauda koristama, siis saame sõbralikult perega õhtustama hakata, kui see sodi seal pliidil kord pehmeks haudub
Päev oli tegus loodan, et öö tuleb „matiga“, mitte seina peal ulgudes aeroobikat tehes
Laud sai korda , otsin nüüd kastme sisse hapukoort ja nõud lauale
Ja siis : SÖÖMA, SÖÖMA LAUD ON LAPSE TÖÖMAA….
Rasmus ikka ütleb, et tulge ruttu, muidu ta ei jätagi seda tüütut laulmist järele…

No comments: