Thursday, October 23, 2008

Kas teate seda muinasjuttu suurest ja väikesest Peetrist?

Mul tuleb see alati meelde kui rahadega jamad on
Meil oli selline kord, et kõigepealt sõime minu raha , siis tütre raha ja siis mehe raha ära
Nüüd on siuke lugu, et naiste raha on otsas ja meestel ei ole
Sest väikesed mehed ei teeni ja suurel mehel on kaksteistsõrmiku haavand mis sõi kõik raha ära
Nüüd sööb suur mees söögi alla ja söögi peale pillisid ja kui väikesed mehed ütlevad, et poodi vaja minna, siis suur mees vahib kapi otsa ja külmkapi otsa ja puhveti otsa ja ütleb, et SÖÖGE MAKARONE
Jah neid on veel
Aga ilma soustita ja lisanditeta nagu oleks justkui palja jahu mugimine
Kas te olete söönud lihtsalt jahu?
Oleme sedagi teinud, et soola ja vett ja siuke kliister siis söögiks
Ketšupiga vist saab makarone süüa küll, homme loen pudelid üle ehk saab 10ne ringis kokku, et lapsed ketšupit saaksid makaronide peale kallata
Mul pole häda, ma võin paastuda kah, ma niigi nagu moosi pall, et trepist ei peagi kõndima võin end kasvõi veeretada alla
Silmahädad on minu puutumatu tagavara ka ära söönud, sõitlesime ikka siia ja sinna linna arsti juurde , nuumasime sadade kroonidega apteeke ja farmaatsia firmasid
Ja nüüd on muinasjutt, see Peetritega ;)

No comments: